MojAndroid

Najväčšia digitálna banka na Slovensku mBank koncom januára spúšťa novú reklamnú kampaň. Zameraná je na mobilnú aplikáciu mBank 3.0. Hlavnou tvárou kampane sa stal známy „trapnokúzelník“ Richard Nedvěd z populárnej talentovej šou.

Kampaň obsahuje celkovo päť spotov, ktorých hlavným motívom je jednoduchosť resp. jednoduché riešenie v oblasti osobných financií. Spoty sa od konca januára budú objavovať na televíznych kanáloch skupiny JOJ, online a na pobočkách mBank. Predstavujú hlavné a užitočné funkcie úplne novej aplikácie mBank, ktorú banka pre svojich klientov pripravila pri príležitosti jej 10. narodenín.

Náš tip
mBank oslavuje 10 rokov: Prináša víziu na rok 2020 a novú aplikáciu vo verzii 3.0

Oproti staršej verzii ponúkne nové funkcie, ktoré v jednotlivých reklamách približuje predstaviteľ trapnomágie Richard Nedvěd. Kým on sa snaží neustále vymýšľať triky, ako si v bežnom živote udržať prehľad vo financiách, jeho partnerka mu ukazuje jednoduché riešenia zhmotnené v aplikácii mBank. Je stelesnením človeka, pre ktorého je dôležité, aby mal svoju banku vždy na blízku a dokáže vyriešiť to, čo potrebuje, kedy chce a kde chce. Tím kampaň odovzdáva kľúčový odkaz „mBank máte vždy jednoducho pri sebe“.

Jan natočil niekoľko medzinárodne oceňovaných krátkych filmov. So svojou kreatívnou skupinou sa špecializuje na natáčanie videoklipov, televíznych reklám a internetových relácií. Minulý rok získal v USA cenu za najlepšiu réžiu v súťaži 48 Hour Film Project, ktorej bola česká pobočka mBank partnerom,“ uviedla riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko Tereza Froňková.

Kreatívna časť pochádza z dielne reklamnej agentúry Havas Worldwide Prague. Mediálne plánovanie mala na starosti agentúra Starmedia. O produkciu sa postarala spoločnosť Soft Pillow na čele s režisérom Janom Chramostom.

Spoty, ktoré pobavia

„Je skvelé, keď robíte reklamu na niečo, čo je bez pochyby dobré. Mobilná aplikácia mBank funguje skvelo a zákazníkom ušetrí veľa času. Vďaka tomu som sa mohol plne sústrediť na rozvíjanie komických situácií medzi dvojicou kúzelníka Richarda a jeho partnerky Veroniky. Spolu s copywriterom Havasu Zdenkem Buchtelom sme viackrát prepisovali scenáre, až kým sme si neboli istí, že sú naozaj vtipné a že v nich herci dostanú priestor predviesť svoj osobitý humor,“ dodal režisér spotov Jan Chramosta.

Nová aplikácia má okrem ešte intuitívnejšieho dizajnu aj praktické funkcie ako „moje výdavky.” Tie ukazujú, koľko míňate v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi. Nechýba bezpečné prihlásenie odtlačkom prsta pre systém Android a pre iOS dokonca možnosť Face ID. Reklamná kampaň priblíži aj ďalšie funkcionality ako rýchle a jednoduché zriadenie pôžičky, hľadanie najbližšieho bankomatu, fulltextové vyhľadávanie či platbu na mobilné číslo.

Zdroj: tlačová správa

26.1.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+