Reservio
Spoločnosť Reservio predstavila novú mobilnú aplikáciu pre online rezervácie
Reservio, ktorej rezervačný systém celosvetovo používa viac ako 100 tisíc firiem, spúšťa mobilnú aplikáciu na iOS a Android.
Podnikatelia prevádzkujúci napríklad kadernícke salóny, fitness centrá, masáže, ambulancie alebo autoservisy pomocou aplikácie Reservio prijímajú rezervácie na svoje služby online 24 hodín denne 7 dní v týždni. Vďaka tomu sa môžu sústrediť na prácu a súčasne si byť istí, že v starostlivosti o zákazníka im pomáha sofistikovaný rezervačný systém.
„Aplikáciu rezervačného systému mám priamo v mobile. Umožňuje mi vidieť a spravovať rezervácie aj keď nesedím pri počítači. Vďaka aplikácii vidím obsadenosť hodín a mám dokonalý prehľad o návštevnosti všetkých lekcií”, vraví Daniela Schön, majiteľka štúdia jogy.
Praktickou funkciou mobilnej aplikácie sú upozornenia, tzv. push notifikácie, ktoré užívateľa informujú o novej rezervácii. Aplikácia ďalej umožňuje spravovať viac kalendárov, napríklad pre rôzne pobočky
Mobilná aplikácia okrem iného ponúka funkcie:
týždenný prehľad kalendára a správa viacerých kalendárov
úprava rozvrhu – príjem rezervácií, ich schválenie, resp. zamietnutie
informácie o klientoch, kontakty, permanentky, poukazy, neúčasť na lekciách
pridanie nových klientov, filtrovanie podľa služieb a zamestnancov.
„Podiel mobilných rezervácií v súčasnosti výrazne rastie. Preto sú mobilné aplikácie dôležité pre náš budúci rozvoj,” vraví Boris Bošiak, riaditeľ spoločnosti Reservio. „V najbližšom období plánujeme prepojenie rezervačného systému s platobnými a marketingovými nástrojmi. Mobilná aplikácia je prvým krokom na tejto ceste,“ predstavuje plány firmy Boris Bošiak.
Okrem vlastného vývoja firma pokračuje v zahraničnej expanzii. Najviac zákazníkov má v európskych krajinách, a to v ČR, SR, Taliansku a Španielsku, potom v USA, Brazílii. Nedávno vstúpila na nórsky a ruský trh. Celkovo pôsobí vo viac ako 100 krajinách vo svete.