MojAndroid

Google po prvýkrát spolupracoval s Nestlé pri predstavení Androidu 4.4. Ten sa mal pôvodne volať Key Lime Pie, no vyhľadávací gigant všetkých prekvapil a oznámil spoluprácu so známou potravinárskou spoločnosťou, ktorá novému Androidu dodala prívlastok jednej zo svojich cukroviniek – KitKat. Pri výročí 80. narodenín predaja tejto pochutiny a 10. narodenín služby YouTube sa Nestlé spojilo opäť s Googlom a predstavili limitovanú edíciu KitKatu s názvom YouTube Break. Ten nahradil klasické logo KitKatu a predávať sa bude v náklade 600 000 kusov. K situácii sa vyjadril David Black z anglického Googlu:

Je úžasné vidieť, koľko konzumentov KitKatu je zároveň fanúšikmi služby YouTube, ktorá je medzi 1 miliardou našich zákazníkov najpopulárnejšou. Až polovica YouTube videní sa odohráva na mobilných zariadeniach, a tak je zábavná reklama “YouTube my break” u ľudí populárnou. Komunikujú vďaka nej viac s rôznymi YouTube kanálmi a užívajú si najlepšie videá z YouTube. Vďaka tomu, že sa na YouTube nahrá každú minútu až 300 hodín videa, sa najlepšie videá vo výberoch stále menia, a tak je každé nové hľadanie videa rovnakým zážitkom.

 

YouTube pri príležitosti svojich narodenín spustil kampaň YouTube my Break len v Anglicku a Írsku, čo sa nepáči napríklad americkým rezidentom. Tí si však užívajú iné výhody. Priznajte sa, koľkí z vás denne navštívia aspoň raz YouTube a majú radi KitKat? :-)

Zdroj: AndroidPolice

13.5.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+