Google po prvýkrát spolupracoval s Nestlé pri predstavení Androidu 4.4. Ten sa mal pôvodne volať Key Lime Pie, no vyhľadávací gigant všetkých prekvapil a oznámil spoluprácu so známou potravinárskou spoločnosťou, ktorá novému Androidu dodala prívlastok jednej zo svojich cukroviniek - KitKat. Pri výročí 80. narodenín predaja tejto pochutiny a 10. narodenín služby YouTube sa Nestlé spojilo opäť s Googlom a predstavili limitovanú edíciu KitKatu s názvom YouTube Break. Ten nahradil klasické logo KitKatu a predávať sa bude v náklade 600 000 kusov. K situácii sa vyjadril David Black z anglického Googlu:
Je úžasné vidieť, koľko konzumentov KitKatu je zároveň fanúšikmi služby YouTube, ktorá je medzi 1 miliardou našich zákazníkov najpopulárnejšou. Až polovica YouTube videní sa odohráva na mobilných zariadeniach, a tak je zábavná reklama "YouTube my break" u ľudí populárnou. Komunikujú vďaka nej viac s rôznymi YouTube kanálmi a užívajú si najlepšie videá z YouTube. Vďaka tomu, že sa na YouTube nahrá každú minútu až 300 hodín videa, sa najlepšie videá vo výberoch stále menia, a tak je každé nové hľadanie videa rovnakým zážitkom.
https://www.youtube.com/watch?v=SjBA2Z-7fGk
YouTube pri príležitosti svojich narodenín spustil kampaň YouTube my Break len v Anglicku a Írsku, čo sa nepáči napríklad americkým rezidentom. Tí si však užívajú iné výhody. Priznajte sa, koľkí z vás denne navštívia aspoň raz YouTube a majú radi KitKat? :-)
Zdroj: AndroidPolice
“Je úžasné vidieť, koľko konzumentov KitKatu je zároveň fanúšikmi služby YouTube” tieto zvasty sú také trápne až sú smiešne :-). Je úžasné vidieť koľko konzumentov chleba s masťou je zároveň fanúšikmi cibuľe :-). Vypúšťajú do sveta jeden odpad za druhým a takýmito somarinami sa to snažia baliť do zlata.
Nestle bojkotujem…je to jedna banda hnusná,ktorá chcela znárodniť vodu pre svoj prospech…