MojAndroid

Slovenská sporiteľňa pred malou chvíľou predstavila novú generáciu svojho internetového bankovníctva. George je úplne nová platforma, ktorá klientom Slovenskej sporiteľne prinesie vylepšený dizajn ale hlavne inteligentné nové funkcie.

Intuitívny a prehľadný

Prvá vec, ktorá vás na novom internet bankingu od Slovenskej sporiteľne ohromí, je jeho jednoduchosť a prehľadnosť. Celé menu je veľmi intuitívne, vidíte tie najdôležitejšie ovládacie prvky a všetko máte na dosah jedného či nanajvýš dvoch kliknutí.

„Meníme sa pre klientov, pretože chceme byť pre nich užitoční. Slovenské bankovníctvo sa dlhodobo teší veľkej dôvere klientov, preto my digitalizáciu vnímame ako príležitosť pre našu banku. George, naša nová platforma, je veľkým krokom na tejto ceste, naviac umožňuje využiť príchod novej regulácie v oblasti PSD2 v prospech klientov. A to vďaka jeho ľahkému napájaniu na nové služby či fintechy,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

S novou digitálnou platformou George budú môcť v budúcnosti bankovať všetci klienti skupiny Erste, ktorej súčasťou je aj Slovenská sporiteľňa, teda takmer 16 miliónov klientov v 7 krajinách strednej a východnej Európy. Už dnes Georgea využívajú takmer 2 milióny ľudí hlavne v Rakúsku, tiež v Českej republike a na Slovensku.

„Slováci si zaslúžia mať pri bankovaní rovnaký pozitívny zážitok ako v Googli, na Facebooku či v Amazone. Preto intenzívne pracujeme na tom, aby sme boli pre klientov naozaj intuitívnou bankou, s ktorou je radosť bankovať. Zároveň vieme, že pre klientov je kľúčová bezpečnosť. Teším sa, že im dnes môžeme predstaviť Georgea, ktorý spĺňa všetky atribúty moderného, intuitívneho a bezpečného riešenia pre našich klientov,“ hovorí Zdeněk Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.

Prečo práve George?

Slovenská sporiteľňa sa pri pomenovaní novej platformy pre inteligentné bankovníctvo nechala inšpirovať príbehom z letectva. Prvý autopilot, ktorého priniesol letec Lawrence Sperry, ho navrhol pred sto rokmi a tiež ho pomenoval George. Aj v Slovenskej sporiteľni je George niečo ako autopilot – jednoducho a bezpečne vás bude navigovať internetovým bankovníctvom.

Praktické vyhľadávanie a personalizácia

George prináša aj veľmi šikovnú novinku – vyhľadávanie v internetovom bankovníctve. Môžete vyhľadávať napríklad podľa sumy, adresáta platby alebo slova v poznámke. Skrátka, jednoducho môžete nájsť všetky staré transakcie rýchlo a jednoducho.

Okrem toho je George aj osobný. Celú aplikáciu si môžete prispôsobiť podľa vlastných predstáv. Môžete meniť farby niektorých prvkov, premiestňovať si položky s možnosťami podľa vlastnej potreby či dokonca môžete k účtom vašich známych a priateľov pridať fotografiu pre jednoduchšie zadávanie transakcií v budúcnosti. Ak si chcete Georga pozrieť naživo, môžete vyskúšať demo verziu.

Slovenská sporiteľňa chce byť “fygitálna banka”

George však nie je iba inteligentné bankovníctvo na počítači a v smartfóne, ale aj v kamennej predajni. Banky sú stále miestom, ktoré nemôžeme ignorovať ani v reálnom svete a často navštevujeme aj ich kamenné prevádzky. Hoci Slovenská sporiteľňa tento rok aktivuje internetové bankovníctvo už milióntemu klientovi, nezabúda ani na svoje klasické kamenné pobočky.

George preto bude k dispozícii zamestnancom pobočiek a bude rovnako inteligentný a dokonca aj pre vás personalizovaný. Ak si napríklad začnete na svojom počítači vyberať nejaký bankový produkt, no počas procesu si to rozmyslíte a zájdete na pobočku, tu vám vyškolený pracovník pomôže presne podľa vašich potrieb. Bude mať k dispozícii informácie o vás, vašich potrebách a produktoch a vy môžete pokračovať vo výbere a nastavení produktu presne tam, kde ste skončili u vás doma. Práve preto chce byť Slovenský sporiteľňa “fygitálna” a predstavovať spojenie medzi fyzickým a digitálnym svetom.

George vám pomôže naučiť sa všetko nové

George je skutočne obrovská zmena inteligentného bankovníctva, na ktorý boli zvyknutí zákazníci Slovenskej sporiteľne. To ale nie je žiaden problém – George vás prevedie všetkými novými funkciami, kým si na ne plnohodnotne nezvyknete. Ako aj v predchádzajúcej verzii, aj tu platí, že budete z prostredia jednej webovej aplikácie spravovať všetky vaše bankové produkty vrátane účtov, kariet, sporení či hypoték. Okrem toho, platforma George vyhovuje novej regulácii PSD2 už od uvedenia.

Novinky sa pritom dotknú obrovského množstva ľudí na Slovensku. Slovenská sporiteľňa má vyše 2,3 milióna zákazníkov, takže je zrejmé, že ide o obrovskú novinku pre veľkú časť Slovákov využívajúcich internet banking. Kým webová verzia aplikácie je dostupná už teraz, vylepšenú mobilnú aplikáciu Goerge GO nájdete v obchode Play začiatkom februára.

Zdroj: Tlačová správa

15.1.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

52 odpovedí na “George: Slovenská sporiteľňa spúšťa inteligentné bankovníctvo pre svojich klientov”

  1. Je to jedna velka katastrofa a hlavne George Go. Pouzivam od decembra a po mesiaci dokazali dorobit opakujucu platbu, co malo byt hned na zaciatku. Nezobrazuje rezervovane obraty-platbu kartou, zle prenieslo sablony a predefinovane platby atd.. Pustili nieco, co vobec nie je dorobene. To, ze je inteligentny ho v tejto faze nezachranuje. Potvrdzovat platbu SMS kodom, zastarale. Staci si pozriet recenzie a kazdy pochopi :-(

    • Nová verzia aplikácie príde na trh začiatkom februára, pripravuje sa veľký update.
      Aktuálna aplikácia bola prístupná len určitej skupine klientov na testovanie. Budeme o tom ešte informovať, počas dnešného predstavenia boli prezentované výhody internet bankingu.

      • co sa prida do toho velkeho update? viac farieb pre kontakty? Mobilny Goerge je velka hanba – manzelka bola medzi “stastlivcami” a od decembra jej bol George nanuteny bez toho, aby mala moznost vybrat si, ci sa “testovania” chce zucasnit. O funkcosti ani nehovorim. Nato aka bola okolo toho kampan, je to taka hanba, ze byt zato zodpovedny, tak sa zakopem kilometer pod zem. Tymto krokom sa teda SLSP posunula no asi 10rokov spat

        • mne o george prišiel 13.11. mail, po pozretí náhľadu som sa naň vyprdol,

  2. Dá sa už aj v Slovenskej sporiteľni platiť mobilom cez NFC? Pýtam sa preto, lebo kedysi mali iba nálepky na telefón a to nechcem…

    • neda a ani nalepky nikdy nemali :)
      na vlastnych nfc platbach ani nepracuju ale vraj maju byt v prvej vlne bank ktora umozni android pay.

      • To vážne nemali ani nálepky? Čosi sa mi marí, že to mali… Ale ako mohla to byť aj iná banka, no zdá sa mi, že to bola práve SlSp

        • Možno sa pletiem ale nálepky mala zo začiatku VÚB a ČSOB. Fakt som si ale není istý 😁. Slovenská ale nálepky nemala

  3. Slovenska sporitelna to je ta banka, ktora nedovoluje debetnou kartou priradenou k Paypalu platit napriklad na Gearbeste? Alebo to je ta banka, ktora v roku 2018 nema aplikaciu na platbu mobil prostrednictvom NFC, alebo aspon sprostu NFC nalepku? To je ten slavny George co nevie ani opakujucu platbu?
    Preco nespravite najskor zakladne veci a radsej robite to co nikto neoceni?

        • :D no to je goool. Ak nepouzivas, tak nemozes opisat skutocny stav, lebo ho nevies. Mas sprostredkovane informacie.

      • Tu mas prakticku komunikaciu so SLSP: Tak som sa opäť spojil s bankou so žiadosťou o to neobmedzené inkaso a dostal som informáciu, že platbu pre Gearbest zamietajú preto lebo PayPal posiela CN (čínsky) country kód a banka má nastavené z bezpečnostných dôvodov blokovanie platieb na čínskych stránkach :/
        Takže mám 2 možnosti buď platiť na Gearbeste priamo kartou (čo z bezpečnostného hľadiska veľmi nechcem) alebo potom mi poradili zriadiť si kreditnú kartu kde sa dá zabezpečiť povolenie takejto karty nakoľko na debetnej karte sa to nedá.
        Takže asi tak, info pre tých čo budú mať rovnaký problém.

        • Na na PayPal registrovanu debetnu a uz aj kreditnú kartu, nikdy som sa nestretol s problemom že by mi blokli platbu.
          Nikdy som ani nepotreboval zriadiť “neobmedzené inkaso”

            • Mam rad diskutérov ktorí na trollovanie nepotrebujú vlastnú skúsenosť

                • A aj si tu debatu čítala? Nemám žiadne “neobmedzené inkaso” mam slsp, platím na čínskych stránkach cez PayPal (naposledy dnes) a nemal som zatiaľ žiadny problem. Jediný krát čo mi volali z banky kvôli overeniu platby, keď bola suma cez 1000€.

                  • Zdravím, ja som dotyčný s týmto problémom. Do konca roka mi nákup na Gearbeste a platba prostredníctvom PayPal-u fungovali bez problémov. Teraz ale keď idem zaplatiť tak dostanem hlášku: Sorry, but your Visa x-1111 was declined. Please add another debit or credit card to complete your purchase. bol som v banke povedali že unich je všetko v poriadku, kontaktoval som PayPal povedali že unich je všetko v poriadku. Znova som kontaktoval SLSP a dnes dali informáciu že blokujú platby na čínskych stránkach že si mám zriadiť kreditnú kartu kde sa toto blokovanie dá nastaviť.

                    • Tak to ja neviem kde, takúto odpoveď som dostal od SLSP. kartu mi stále zamietne keď skúšam niečo kúpiť z Gearbestu ak kupujem z EBay tak platba prebehne bez problémov len ten Gearbest. Už fakt neviem kde môže byť problém.

                    • Ak kupis cez ebay tovar od cinana tak ide platba do Číny. Ako vidíš na screeshote včera som na GB niečo kupil a platba prebehla bez problémov.

                    • Tak už fakt neviem, čo s tým je a prečo mi len pri Gearbeste zamieta kartu. Nikde som nič nemenil a začalo to teraz po novom roku.

                    • Ja mam Mastercard, kludne ti platbu môže blokovať priamo visa :) keďže pred vianocami z gb “unikli” osobné údaje z viacerých účtov. Možno preto blokuje GB, ale to sú len moje dohady

                    • to sa mi nezdá skúsil som zaplatiť na gearbeste priamo kartou, že nie cez paypal a platba zbehla bez problémov. v tomto prípade banka zamieta platbu takú informáciu som dostal aj od PayPal-u

                    • Tak keď môžeš kartou platiť priamo na GB a banka to nezamietne tak asi ťažko bude zamietat platbu cez PayPal.

                    • Veď to som aj pani zo SLSP hovoril tak, že to sa dá ale ako je to možné mi nepovedala. stále len to dookola že zo strany PayPal – Gearbest je takato platba kartou zasielana do banky s country kodom CN. Z toho dovodu su platby odmietnute z bezpecnostnych dovodov.

                    • Predpokladám ze keď platíš priamo kartou tak vtedy platíš priamo na čínsky účet cize tam bude čínsky country code. Ked platíš cez PayPal tak platíš na PayPal účet GearBest. Chápal by som ak by banka zamietla priamu platbu na čínsky účet. Toto bude problém paypalu

                    • Rovnakú chybu ako dostal pán som dostal aj ja a to pri platbe kartou alebo aj pri platbe na paypal, kde som mal kartu pridanú. Skúšal som viacero kariet (len Visa) z dvoch rôznych bánk (Tatra a Prima) a všetky hlásili rovnakú chybu. Z toho usudzujem že je problém na strane GB a nie na strane banky

                    • Som rad za normálnu konštruktívnu diskusiu 👍 a priam neznášam trollov co prídu splechnu blbosť co nevedia podložiť a prezentujú to ako 101% pravdu.

                    • No asi ťažko je to nejaká blbosť keď ti tu ľudia o tomprobléme píšu. Problém je v banke keďže banka priznala že platby s CN kódom blokuje. Nevedno ale podľa akého kluca. Minimálne ale v jednom prípade problém dokázala vyriešiť vid. diskusia. Ináč si tu pekne zatrolloval s tým únikom údajov u Gearbest. Nič také sa samozrejme nestalo. Len sa podarilo BOTom na základe už z uniknútych databáz mien a hesiel z iných služieb, dostať do osobných účtov na GB. To ako za to môže GB že niekto používa všade rovnaké heslo?

                    • Lenka Krátka by sa mala predovšetkým naučiť čítať s porozumením.
                      Kubo píše ze sa mu to dialo s kartami 2 rôznych bank (ani jedna nebola slsp) 😊 asi aj za to môže George od slovenskej.
                      K úniku info z gb sa vyjadril samotný GearBest:
                      Aktualizováno: K problému se vyjádřila společnost Gearbest. Podle ní se osobní informace několika stovek účtů dostaly na internet, společnost tyto účty zablokovala a majitele účtů informovala.
                      Len podľa teba sa nič nestalo 😉
                      Asi škoda reagovať

                    • Keď som kontaktoval Gearbest s týmto problémom tak spravili to že mi na PayPal poslali žiadosť na zaplatenie toho čo som sa snažil objednať niečo ako faktúru ale tak som im povedal že to nieje riešenie, že teraz im budem stále písať aby to takto robili?

                    • Mne to po čase prestalo hlásiť dané chyby, takže som to prestal riešiť. Chyba je určite na strane GearBestu, takže v tvojom prípade asi nemáš na výber

                    • Mam rovnaky problem uz 2 dni (15.1.2017 to zacalo). Prva objednavka presla bez problemov, pri druhom produkte mi vyhadzuje chybu

                      Sorry, but your Visa x-1891 was declined. PayPal pozadoval overenie karty, co prebehlo vsetko v poriadku, a vysledok rovnaky. Tak som zmazal kartu, nahodil nanovo a to iste… Za posledneho pol roka cca 40 objednavok a platba cez PayPal bez problemov, a teraz nejde. A mam SLSP.. :(

    • Opakovane platby, ak dobre pozeram do Storu boli pridane pred mesiacom. Dobre rano :)

  4. To prakticke vyhladavanie teda nie je moc prakticke. Napr. IBAN to zobrazuje s medzerami. Ale vyhladavat podla IBANu s medzerami uz nevie… :-(

  5. Ja mám Georgea v Rakúsku už dlho platby pomocou nfc aj opakovanie platieb funguje úplne normálne 😂

  6. A viete mi niekto vysvetliť, kde asi nájdem sporiacie svoje účty? Mám tam len hlavný zobrazený.

    • Tukni na tu postavičku v krúžku a potom domovská obrazovka. Tam si navolis co chces vidieť

      • No nemma to priamo sporenie ale investicie. Po vcerqjsom telefonate som sa dozvedel ze to este nemaju spracovane :D

        • Ja tam vidím všetky svoje ucty, sporenia, kreditku a aj hypotéku

          • Nejak ma nezaujima co vidis ty ale co chcem vidiet ja. A to su investicie, ktore este nezapracovali do systemu. Tym padom je appka nedorobena.

  7. Zaujímalo by ma, ako zašlem z mobilnej verzie doklad o úhrade niekomu na mail…lebo napr. taký Smart banking to zvláda skvele..a už niekoľko rokov:)..no v tomto gorgovi sa mi to nepodarilo…vitaj mobilné bankovníctvo roku 2018 :)))

  8. Kedy, ľudia, pochopíte, že Slovenská sporiteľňa NIEJE BANKA ! ! !
    Je
    to len banda zlodejov!!! Ich “bankové služby” sú odjakživa v podstate
    rovnaké: -“Klient” je POVINNÝ platiť ZA VŠETKO – NAŠE CENY, a ON dostane
    od nás to, čo MY uznáme (že môže). Väčšina bánk ponúka celkom funkčné
    el.bankovníctvo už roky a postupne ho vylepšuje! FAKT ÚŽASNÉ, že sa
    pridala aj Sporiteľňa ale čo za tým je??? :-) Niekoľko x-nulových pokút
    za neschopnosť dodržať zákonné lehoty splatnosti??? Alebo už naozaj
    niesú schopní si udržať klientelu… ??? A počet klientov “slávnej” SLSP
    klesol na úroveň regionálnej(obecnej – dedinskej) “banky” ? ? ?

  9. super aplikácia. Bankovanie je také rýchle, že si to ani nevšimnete. Za posledné 2 dní som nedokázal vykonať platbu, lebo je aplikácia v údržbe. Bravoooooóm, diletanti

  10. Obrovská špinavosť zo strany banky lebo ma emailom donútili nainštalovať si tento ich nedorobený paškvil najneskôr do 29.6.2028 lebo končí starý internetbanking. Inštaláciou Georgea som sa však pripravil o prístup k IB. Bol som v zahraničí a odišiel mi telefón takže som mal 2 týždne smolu a nedalo sa mi riešiť nič. Po návrate domov a zakúpení nového telefónu som potreboval vytlačiť výpis z účtu a poslať ho zamestnávateľovi lenže milý George takúto službu neposkytuje, neurobíte ani použiteľný printscreen ani nič. Takže totálny krok späť v bankovaní. Takže vrelo neodporúčam, lebo cesta späť už potom nie je. Radšej asi zmením banku.

+