MojAndroid

Cieliť reklamu na základe získaných údajov o používateľoch nie je nič nové. Využíva to väčšina spoločností poskytujúcich internetové služby a reklamu ako je Google, Microsoft alebo Facebook. Posledný menovaný teraz pridáva nové možnosti ako cieliť reklamu pre firmy, ktoré si u nich zaplatia reklamný priestor.

Náš tip
ESET: Pozor na falošné súťaže na Facebooku, obete môžu prísť o peniaze

Facebook na svojom blogu informuje, že po novom budú môcť inzerenti zacieliť reklamu na ľudí, ktorí nedávno navštívil ich kamennú predajňu. Pokiaľ teda navštívite predajňu nejakého z partnerov Facebooku ako je napr. Dick’s Sporting Goods, pravdepodobne čoskoro uvidíte na vašej facebook stránke reklamu na túto spoločnosť. Reklama bude taktiež cieliť na ľudí, ktorí prišli do kontaktu so zákazníckou podporou firmy. Napríklad realitná kancelária bude automatický zobrazovať ponuky nehnuteľností ľudom, ktorí nedávno kontaktovali maklérov firmy. Tento systém nazvaný Audience Network bude využívať k cieleniu reklamy údaje o polohe Facebook používateľa podľa telefónneho čísla uvedeného v profile. Zatiaľ bude dostupný pre firmy asi v desiatke krajín. Jedna zo spoločností zapojených do testovania, známy fastfood reťazec KFC uviedol, že sa mu vďaka tomu podarilo zvýšiť priemernú útratu u zákazníka z pol doláru na dva doláre.

zdroj: Engadget

25.9.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+