Facebook pravdepodobne pripravuje vlastné televízne relácie

Portál Business Insider priniesol informáciu, že spoločnosť Facebook chystá svoje vlastné televízne relácie. Údajne ide až o 24 pripravovaných nových relácií, ktoré budú rozdelené do dvoch kategórií. Prvou kategóriou budú dlhšie a prestížne relácie na objednávku. Druhou kategóriou budú krátke 5-10 minútové relácie, ktoré si nájdu svoje miesto v aplikácii Facebook pod záložkou videí.

Náš tip
Facebook používa pravidelne každý 4. človek na Zemi (štatistiky Q1/2017)

CEO Facebooku Mark Zuckerberg sa ešte vo februári vyjadril, že chce aby používatelia prichádzali do služby sledovať epizodický obsah. Je to tiež silná iniciatíva Facebooku ako zabezpečiť viac priestoru pre šírenie reklamy do televízneho priestoru, mimo záložku noviniek vo vašej aplikácií.

Facebook chce tiež na svoje nové projekty nalákať na spoluprácu čo najviac špičkových svetových celebrít, ktoré spolupracujú na konkurenčných projektoch. Podľa zverejnených informácií už prvá popredná celebrita (zatiaľ anonymná) svoju účasť na nových projektoch Facebooku potvrdila.

Náš tip
Facebook pridáva reakcie do komentárov – na webe aj v aplikácii

Správy o nových televíznych projektoch Facebooku prichádzajú len krátko po tom čo YouTube oznámil počas svojej prezentácie na NewFronts uvedenie svojej novej bezplatnej televízie založenej na propagovaní reklamných kampaní. Celebrity svetových formátov ako Katy Perry, Demi Lovato, Kevin Hart a Ellen Degeneres už súhlasili s vytvorením nových relácií pre nový projekt spoločnosti YouTube. Facebook sa k novým skutočnostiam zatiaľ nevyjadril.

Zdroj: theverge

Disqus Comments Loading...