Podľa najnovšej analýzy spoločnosti Flurry Analytics sa počas vianočných sviatkov tešili najväčšej obľube smartfóny Apple. Až 44% všetkých aktivovaných zariadení totižto pochádzalo práve od cupertínskej spoločnosti. S pomerne veľkým odstupom, s 21% podielom, sa na druhej priečke umiestnil Samsung, ktorý nasledujú výrobcovia Huawei (3%) a LG (2%). Podľa Flurry ide najmä v prípade posledných dvoch menovaných spoločností o nezvyčajný jav, keďže ani jeden z výrobcov nemá svoje zariadenie v rebríčku TOP 35 najaktivovanejších zariadení.
Počas sviatkov sa veľkej obľube aj naďalej tešili tabletofóny. Až 37% všetkých aktivácií totižto tvorili smartfóny s uhlopriečkou displeja od 5 do 6,9 palca, čo predstavuje medziročný nárast na úrovni 10%. Len v roku 2013 a 2014 pritom smartfóny s väčšími uhlopriečkami displeja, zaznamenali v rovnakom období len 4 resp. 13% aktivácií. Flurry tiež prezradil, že počas vianočných dní sa inštalovalo dvakrát viac aplikácií ako počas bežných decembrových dní. Najviac z nich patrilo do kategórie komunikácie, sociálnych sietí, hier, hudby a multimédií.
Zdroj: phonearena