Slovenský mobilný operátor Telekom včera večer zaznamenal približne hodinový výpadok služieb. Zákazníci zaznamenali problémy s vypadávaním signálu aj s dátovaním. Na problém nás upozornil čitateľ Milan.
Zdá sa, že problém je už odstránený
Výpadok potvrdila aj platforma Downdetector. Zákazníci operátora začali problémy nahlasovať približne o 21. hodine. Najviac hlásení portál zaznamenal medzi 21. a 23. hodinou, približne od 300 používateľov. Zdá sa, že následne bol problém odstránený.
Podľa informácií operátora bol zaznamenaný pokles dátových spojení o približne 15 percent. To znamená.
Na výpadok sme sa opýtali priamo Telekomu, ktorý sa zákazníkom ospravedlnil:
„Včera večer sme zaznamenali výpadok na DNS serveroch. Jeho následkom nemala časť zákazníkov k dispozícii hlasové a dátové služby medzi 20:25 a 21:50. Pokles dátovej konektivity, resp. prerušenie dátových spojení bolo cca 15%. Po konfiguračnom zásahu sa nám podarilo prevádzku obnoviť v plnom rozsahu. Za vzniknuté problémy sa dodatočne ospravedlňujeme.“