Medzinárodný výrobca elektroniky Prestigio od 5. novembra spúšťa telefónnu linku s technickou podporou pre Slovensko a Českú republiku. Zákazníci môžu získať informácie o produktoch počas pracovných dní na bezplatnom telefónnom čísle 0800 400 119 v čase od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technickej podpory sú pripravení asistovať pri akýchkoľvek ťažkostiach s nastaveniami produktov, pri technických problémoch a poradia pri výbere produktov.
„Chceli by sme našim zákazníkom zjednodušiť prístup k informáciám a zabezpečiť kvalitnú operatívnu starostlivosť. Vďaka spusteniu linky im poskytneme vždy pomocnú ruku pri nastavovaní výrobkov, prípadne pri akýchkoľvek technických problémoch,“ hovorí Martin Zeman, generálny manažér Prestigio pre Slovensko, Českú republiku a Maďarsko.
Zákaznícke centrum sa nachádza v Prahe, kde sídli aj vývojový tím značky zodpovedný za programovanie softvéru a firmvéru. Spustenie telefónnej linky je tak prirodzeným posunom v službách spoločnosti v rámci skvalitňovania produktovej a technickej podpory.
Zdroj: tlačová správa