Temperamentná slovenská speváčka a hlavná hviezda aktuálnej reklamnej kampane Telekomu Eva Máziková vyrazí na turné, avšak veľmi netradičné. V známom ružovom taxíku prejde naprieč Slovenskom a jej fanúšikovia sa s ňou budú môcť stretnúť postupne až v 9 mestách. Výhercovia súťaže, ktorá dnes štartuje na Facebooku, sa budú môcť v taxíku dokonca aj odviesť a porozprávať sa so speváčkou o čomkoľvek, čo ich zaujíma.
Cesta Evy Mázikovej naprieč Slovenskom začne 18. septembra. Počas troch dní sa s ňou jej priaznivci budú môcť postupne stretnúť v Trnave, Nových Zámkoch, Leviciach, Zvolene, Banskej Bystrici, Martine, Poprade, Spišskej Novej Vsi a Prešove. V každom z uvedených miest príde speváčka so svojim taxíkom priamo k Telekom Centru. Tu sa s ňou bude môcť ktokoľvek stretnúť, porozprávať či odfotiť. Tí šťastnejší však zažijú ešte viac.
Na adrese www.happyjazda.sk dnes štartuje súťaž o možnosť odviesť sa s Evou Mázikovou v jej taxíku. Úlohou súťažiacich je napísať, prečo by sa so speváčkou mali odviesť práve oni a čo by sa jej chceli opýtať. Prihlasovať sa môžu na konkrétne mestá a trasy. Tí najoriginálnejší sa s energickou speváčkou budú môcť nielen zviesť a porozprávať v jej ružovom taxíku, na pamiatku od nej dostanú aj podpísané CD a od organizátorov následne i DVD so záznamom ich nevšedného stretnutia.
„Do prísľubu našej značky Zažime to spolu sa snažíme vniesť ďalší rozmer a ľuďom prinášame možnosť na vlastnej koži prežiť to, čo poznajú z televíznej obrazovky. Účastníkom súťaže ponúkame autentický zážitok z nekonečne veselých hovorov s pravdepodobne najurozprávanejšou osobnosťou na Slovensku. Zároveň ľuďom umožníme stať sa priamou súčasťou našej reklamy, podobne, ako tomu bolo napríklad v úspešnej kampani Odkazy,“ povedala o projekte Drahomíra Juríková, šéfka marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
Z netradičného turné speváčky – taxikárky vznikne séria autentických videí. Nakrúcať ich bude popredný slovenský dokumentarista a režisér Juraj Lehotský (Slepé lásky). Tie najlepšie momenty použije Telekom vo svojej reklamnej kampani k nekonečným hovorom s paušálmi Happy.
A to je akoze vyhra? :D
Tomu ver, to je skor utrpenie ako vyhra
preboha vy ste na tom teda strasne ak pisete o tomto… kolko vam zaplatili?? A co to ma s Androidom? O tomto pise spodina ako topky a nie seriozny portal o Androide. A uz vidim ako mi zmazete komentar.
Mat, tak za toto nám fakt nikto nezaplatil, berieme to ako správu a možno aj upozornenie pre všetkých, ktorí sa chcú tomuto ružovému autu vyhnúť alebo je to fakt niekoho nesplnený sen :-))
Myslim že to Bude PR Článok,takže vám zato nemuseli platiť len vám to dali napr. za sim kartu s paušalom na rok zadarmo alebo niečo také…
nahodou .. je take porekadlo : stara stodola, ale velky ohen :-)
to sa nehnevajte ale takéto články to je úbohe už aj na vás to som si myslel že takéto Srač …. sa tu písať nebudú. O a eštejedna vec viem že komenty, ktoé sa vám nepáčia tak mažete. Nevonia ak počujete pravdu ????
pokial slusne pripomienkujes, tak ti koment nezmazu… ak aj pouzivas vulgarizmy a tvoj prispevok nieje odveci, tak len vyhviezdickuju nadavky…
MojAndroid.sk je súkromné médium, ktoré nestrpí urážanie, vyhrážky a nádavky. Ak niekto preferuje takúto komunikáciu, prosíme aby navštevoval iné weby, my takúto diskusiu bez upozornenia mažeme. Ďakujeme za pochopenie :-)
Beriem to osobne ako výstrahu pred zatratením..A čo…občas mierny off-topic.neuškodí
Asi sa dogrcám :/
ako úbohé a sem to určite nepatrí
reklama na Slovak Telekom + HAPPY paušál
Nepoznáte ešte svojich čitateľov? Naozaj nechodia na tieto stránky, aby čítali o EM, ale preto, že hľadajú informácie o mobilných technológiách a androide. Mohli by ste si ich viacej vážiť
Naši čitatelia vedie, že si ich vážime ale aj to, že máme zmysel pre humor :-)