4ka má najvernejších zákazníkov. Vyplýva to z prieskumu čitateľov

Zdroj: 4ka

Najspokojnejších zákazníkov spomedzi všetkých mobilných operátorov má 4ka. Rozhodlo o tom v hlasovaní v ankete NAJlepší mobilný operátor roka 2017 takmer 8 500 Slovákov. V dobe, keď stúpa nespokojnosť ľudí s tradičnými operátormi, uvažuje o odchode zo 4ky iba mizivé percento jej zákazníkov. Pozreli sme sa na dôvody, prečo je to tak.

Slováci chcú najmä veľa dát

Tradiční operátori na slovenskom trhu ťažia zo svojho postavenia a tradície, no to sa nie vždy zhoduje s preferenciami zákazníkov. Tí dali aj v tejto ankete najavo, že jedným z kľúčových faktorov pri výbere paušálu sú dáta – ich množstvo a cena. To je zároveň zložka paušálu, ktorá najväčšmi ovplyvňuje jeho výslednú cenu. Zákazníci tak majú na výber z množstva balíčkov, no práve to možno spôsobuje ich nespokojnosť. Až každý piaty zákazník operátora Orange a Telekom uvažuje o odchode ku konkurencii.

To isté však platí iba o 3,74% zákazníkoch 4ky. „Ľuďom, ktorí čítajú Mojandroid.sk ďakujeme. Neustále pracujeme na tom, aby naši zákazníci mali s čím byť spokojní,“ povedal riaditeľ 4ky Juraj Ondriš. Prezradil tiež, že už blízkej dobe predstaví 4ka ďalšie novinky.

4ka ponúka jednoduchosť bez viazanosti

Medzi hlavné dôvody spokojnosti Štvorkárov patrí jednoduchosť služieb, ktorých nie je zbytočne veľa a dajú sa bez problémov kombinovať a veľké množstvá dát za výhodnú cenu. Paušály 4ky navyše neobsahujú žiadnu viazanosť a po mesiaci je možné aktivovať akýkoľvek iný paušál alebo sa vrátiť k základnej SIM karte s kreditom. Existujúcim zákazníkom to umožňuje užívať si voľnosť a prispôsobovať ponuku operátora svojej aktuálnej situácii, novým zákazníkom to zase umožňuje bez problémov a obáv vyskúšať služby 4ky.

Nie len sekundárna SIM karta

Z ankety tiež vyplynulo, že až 16,1% hlasujúcich používa 4ku ako svojho primárneho operátora. Nepotvrdil sa mýtus, ktorý sprevádza najmladšieho operátora od začiatku: že jeho SIM karty sa používajú iba ako druhé SIM napríklad na dátovanie. Počet Slovákov, ktorí platia mesačne svojmu operátorovi viac ako 20 eur dosiahol podľa ankety až 39,6%. Za 20 eur mesačne pritom 4ka ponúka nekonečné volania a SMSky a nekonečné dáta vo vlastnej sieti.

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou 4ka.

Disqus Comments Loading...