Klienti Tatra banky platia prostredníctvom mobilu. Je to jednoduché, rýchle a bezpečné

Tatra banka patrí už dlhodobo medzi lídrov v oblasti smart bankovníctva na slovenskom trhu. Dokazuje to kvalitnou mobilnou aplikáciou, ale aj možnosťami platieb. Tatra banka je tiež prvou bankou na Slovensku, ktorá umožnila platiť mobilom. Už v roku 2012.

Klienti môžu momentálne platiť prostredníctvom Apple Pay a nedávno banka spustila aj platby cez Google Pay. Práve tento platobný systém nahradil obľúbený MobilePay.

MobilePay však stále nekončí. Klienti môžu aj naďalej využívať jednorazové online platby a manažment platieb.

Služba Google Pay je podporovaná pre nasledovné karty:

  • Visa Electron súkromná
  • Visa Business Electron firemná
  • súkromná kreditná karta Visa štandardná
  • súkromná kreditná karta Visa zlatá
  • súkromná kreditná karta Visa Platinum
  • firemná kreditná karta Visa štandardná
  • firemná kreditná karta Visa zlatá

Ako pridať kartu do Google Pay

V prvom rade je potrebné vlastniť smartfón s operačným systémom Android vo verzii 5.0 a novším. Zariadenie musí podporovať NFC a podmienkou je aj inštalácia aplikácie Google Pay.

Kartu je možné do aplikácie Google Pay pridať dvoma spôsobmi. Manuálnym vyplnením údajov o karte a zadaním overovacieho kódu, ktorý vám príde prostredníctvom SMS alebo jednoduchým kliknutím na tlačidlo “Pridať do Google Pay” v aplikácii MobilePay.

Ako platiť cez Google Pay

Ak máte kartu pridanú, samotný proces platenia je už veľmi jednoduchý. V prípade platieb do 20 eur stačí rozsvietiť displej a priložiť smartfón k terminálu. Ak platíte 20 eur a viac, zariadenie musíte aj odblokovať buď zadaním PIN-u, hesla, patternu alebo pomocou skeneru odtlačkov prstov. Následne priložíte k terminálu a je zaplatené. Po uskutočnení platby sa na displeji smartfónu zobrazí potvrdenie.

Výhody aplikácie MobilePay zostávajú

S aplikáciou MobilePay majú klienti Tatra banky všetky karty na jednom mieste. Na internete platia bezpečne vďaka jednorazovému číslu karty, ktoré je vygenerované v aplikácii. Okrem toho majú v aplikácii prehľad o zrealizovaných transakciách a môžu si nastaviť limity na kartách pre výber hotovosti a podobne.

Výhodou je možnosť pozrieť si PIN kód k plastovej karte priamo v aplikácii. Pokiaľ si nań neviete v rôznych situáciách spomenúť, jednoducho si ho zistíte v aplikácii. Aplikácia MobilePay je dostupná pre smartfóny s operačným systémom Android aj iOS.

My Doctor a My Benefit

Ku kreditným kartám majú klienti Tatra banky v rámci MobilePay navyše dva skvelé benefity. Vďaka službe My Doctor sú im k dispozícii slovenskí aj zahraniční špecialisti na konzultáciu ich diagnózy. Služba My Doctor je prístupná pre všetkých držiteľov hlavnej kreditnej karty Visa Štandardná, Visa Zlatá alebo Visa Platinum.

“Operátori-zdravotníci sú vyškolení poskytovať informácie aj o aktuálnom ochorení Covid-19, a to nielen ohľadom príznakov a prevencie, ale aj mýtov, ktoré momentálne kolujú v spoločnosti a vytvárajú paniku. Takisto vedia odporučiť ako konkrétne postupovať v prípade podozrenia na nakazenie. Vedia tiež ponúknuť aktuálne prehľady a štatistiky a všetky potrebné kontakty.”

Boris Fojtík, hovorca Tatra banky

S unikátnou službou My Benefit klienti získavajú atraktívne zľavy u vybraných obchodníkov formou cashbacku. Vernostný program My Benefit platí pre nové aj existujúce kreditné karty.

Tento článok vznikol v spolupráci s Tatra bankou.

Disqus Comments Loading...