Tatra banka patrí už dlhodobo medzi lídrov v oblasti smart bankovníctva na slovenskom trhu. Dokazuje to kvalitnou mobilnou aplikáciou, ale aj možnosťami platieb. Tatra banka je tiež prvou bankou na Slovensku, ktorá umožnila platiť mobilom. Už v roku 2012.
Klienti môžu momentálne platiť prostredníctvom Apple Pay a nedávno banka spustila aj platby cez Google Pay. Práve tento platobný systém nahradil obľúbený MobilePay.
MobilePay však stále nekončí. Klienti môžu aj naďalej využívať jednorazové online platby a manažment platieb.
Služba Google Pay je podporovaná pre nasledovné karty:
- Visa Electron súkromná
- Visa Business Electron firemná
- súkromná kreditná karta Visa štandardná
- súkromná kreditná karta Visa zlatá
- súkromná kreditná karta Visa Platinum
- firemná kreditná karta Visa štandardná
- firemná kreditná karta Visa zlatá
Ako pridať kartu do Google Pay
V prvom rade je potrebné vlastniť smartfón s operačným systémom Android vo verzii 5.0 a novším. Zariadenie musí podporovať NFC a podmienkou je aj inštalácia aplikácie Google Pay.
Kartu je možné do aplikácie Google Pay pridať dvoma spôsobmi. Manuálnym vyplnením údajov o karte a zadaním overovacieho kódu, ktorý vám príde prostredníctvom SMS alebo jednoduchým kliknutím na tlačidlo “Pridať do Google Pay” v aplikácii MobilePay.
Ako platiť cez Google Pay
Ak máte kartu pridanú, samotný proces platenia je už veľmi jednoduchý. V prípade platieb do 20 eur stačí rozsvietiť displej a priložiť smartfón k terminálu. Ak platíte 20 eur a viac, zariadenie musíte aj odblokovať buď zadaním PIN-u, hesla, patternu alebo pomocou skeneru odtlačkov prstov. Následne priložíte k terminálu a je zaplatené. Po uskutočnení platby sa na displeji smartfónu zobrazí potvrdenie.
Výhody aplikácie MobilePay zostávajú
S aplikáciou MobilePay majú klienti Tatra banky všetky karty na jednom mieste. Na internete platia bezpečne vďaka jednorazovému číslu karty, ktoré je vygenerované v aplikácii. Okrem toho majú v aplikácii prehľad o zrealizovaných transakciách a môžu si nastaviť limity na kartách pre výber hotovosti a podobne.
Výhodou je možnosť pozrieť si PIN kód k plastovej karte priamo v aplikácii. Pokiaľ si nań neviete v rôznych situáciách spomenúť, jednoducho si ho zistíte v aplikácii. Aplikácia MobilePay je dostupná pre smartfóny s operačným systémom Android aj iOS.
My Doctor a My Benefit
Ku kreditným kartám majú klienti Tatra banky v rámci MobilePay navyše dva skvelé benefity. Vďaka službe My Doctor sú im k dispozícii slovenskí aj zahraniční špecialisti na konzultáciu ich diagnózy. Služba My Doctor je prístupná pre všetkých držiteľov hlavnej kreditnej karty Visa Štandardná, Visa Zlatá alebo Visa Platinum.
"Operátori-zdravotníci sú vyškolení poskytovať informácie aj o aktuálnom ochorení Covid-19, a to nielen ohľadom príznakov a prevencie, ale aj mýtov, ktoré momentálne kolujú v spoločnosti a vytvárajú paniku. Takisto vedia odporučiť ako konkrétne postupovať v prípade podozrenia na nakazenie. Vedia tiež ponúknuť aktuálne prehľady a štatistiky a všetky potrebné kontakty."
Boris Fojtík, hovorca Tatra banky
S unikátnou službou My Benefit klienti získavajú atraktívne zľavy u vybraných obchodníkov formou cashbacku. Vernostný program My Benefit platí pre nové aj existujúce kreditné karty.
Tento článok vznikol v spolupráci s Tatra bankou.
Článok nemáte označený ako inzerciu. Radšej to doplňte kým niekto nenapíše na Radu pre reklamu ;-)
Článok je označený “V spolupráci s Tatra bankou” :-)
Tatar-banda vam asi musi platit velke prachy, ked ich takto ocividne tlacite dopredu. Na druhej strane, ocenujem ze sa ani nesnazite predstierat objektivnost. Aspon je jasne “kto za koho kope”…
Nemáte niekto skúsenosť s deaktivaciou bezkontaktných platieb v Google pay? Občas sa mi samé vypnú a musím ich v Google pay znova aktivovať cez sms, prípadne sa mi úplne odstránia všetky karty z konta .. a je to dosť otravné
Že líder v oblasti smart bankovníctva. Aplikácia MobilePay nefungoval na androide 10 pol roka.
Dnes som platil prvy krat cez Google Pay kurierovi, som v TB a teda som si to chcel vyskusat. Preslo to samozrejme rychlo a bez problemovo ale co sa chcem spytat.. neviete, preco som nemusel zadavat PIN kedze platba bola okolo 30 € ? Ak by som platil klasicky kartou, PIN by som musel zadavat urcite. Kurier mi na to povedal, ze pri platbe cez telefon to PIN nepyta aj keby som platil 100 €, co sa mi nepozdava. Vdaka
Ahoj AndyMann, PIN naozaj nie je potrebné zadávať ani keby si platil 500 eur. Pri platbe nad 20 eur je však potrebné, aby bol telefón odblokovaný. Telefón odblokuješ podľa toho, aký spôsob zabezpečenia používaš – odtlačok prsta, vzor, snímanie tváre, číselný kód, atď…
To je zase pravda, ze skor ako som prilozil telefon kurierovi k terminalu, mal som ho uz odblokovany odtlackom prstu. Cize ak by som telefon nemal odblokovany a prilozil ho k terminalu rovno so zhasnutou obrazovkou, potom by terminal pytal samotny PIN ? Dakujem pekne.
Kto mohol, už dávno od tohto lídra v oblasti smart bankovníctva na slovenskom trhu dávno zdrhol, na druhý deň po aktualizácii jeho mobilu na A10…