Obchod Google Play prešiel v komentároch zmenou grafického rozhrania

Obchod Play

Obchod Google Play je štandardne najzákladnejšou aplikáciou v Android zariadeniach, ktorá ponúka prístup nielen k aplikáciám tretích strán ale aj zvyšným aplikáciám od spoločnosti Google. Tak ako iné Google aplikácie, aj Obchod Google Play prešiel od roku 2008, kedy sa ešte nazýval Android Market, viacerými funkčnými a grafickými zmenami. Obchod, ktorý bol pôvodne určený pre distribúciu aplikácií, dnes ponúka aj filmy, hudbu a audioknihy. V samotnej aplikácii pribudlo viacero nových funkcií ako napríklad notifikácie na predregistrované hry. V máji priniesol Google nový material dizajn tejto aplikácie a odozva používateľov bola rozporuplná. Niektorým prišiel elegantný a ďalším príliš jasný s nedostatočným odlíšením jednotlivých prvkov. Aj z toho dôvodu sa rozhodli tvorcovia urobiť malé zmeny.

Týkajú sa hlavne sekcie hodnotení a komentárov k aplikáciam a hrám. Tie teraz môže používateľ filtrovať podľa počtu udelených hviezdičiek. Pod nimi sa nachádza zoznam najviac používaných slovných spojení v komentároch. Bohužiaľ táto funkcia pravdepodobne funguje len pri anglických komentároch. Podobne ako to je v iOS aplikácii ubudlo farieb a používateľ vidí množstvo jednotlivých počtov udelených hviezdičiek  v priehľadnom grafe. U komentáru môžete označiť, či bol užitočný a zoznam komentárov zoradiť podľa najužitočnejších.

Náš tip
Assassin’s Creed Rebellion prichádza do Obchodu Google Play
Disqus Comments Loading...