O2 má už milión zákazníkov fakturovaných služieb

O2 pri viac ako 1,8 milióna zákazníkov oslávilo príchod už miliónteho zákazníka fakturovaných služieb. Hranicu jedného milióna zákazníkov platiacich za služby operátora na základe faktúry prelomila pani Petra J. z Piešťan, ktorá si na pobočke O2 aktivovala program O2 Fér na faktúru. O2 sa rozhodlo  miliónteho fakturovaného zákazníka odmeniť Zlatým O2 Paušálom, ktorý môže využívať nasledujúce dva roky bezplatne a zariadením k tomu.

„Takmer pred piatimi rokmi v lete sme oslavovali nášho miliónteho zákazníka. V tom čase však väčšiu časť zákazníckej bázy tvorili zákazníci predplatených služieb. Aktuálne je s nami viac zákazníkov platiacich na základe faktúry ako „predplatenkárov“. Pri vyše 1,8 miliónovej aktívnej zákazníckej báze je pre O2 miliónty zákazník fakturovaných služieb veľkým úspechom a zároveň záväzkom poskytovať ešte atraktívnejšie a praktickejšie služby pre našich zákazníkov aj naďalej. A my v O2 skutočne #nikdyneprestaneme,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2.

Miliónty zákazník fakturovaných služieb získal od O2 Zlatý O2 Paušál na dva roky bezplatne. K mobilným službám mu O2 pribalilo aj top smartfón Samsung S7 s okuliarmi pre virtuálnu realitu. Miliónty zákazník tak môže využívať bezplatné hovory a SMS do všetkých sietí v rámci Slovenska a Českej republiky a zo SR a ČR aj do všetkých sietí krajín Európskej únie. Okrem toho bude mať zákazník k dispozícii 2 GB dát, ktoré môže využívať na Slovensku a v ČR. Aktuálne využíva služby O2 vyše 1,8 mil. aktívnych zákazníkov.

Na obrázku je miliónta zákazníčka fakturovaných služieb Petra J. (v strede), s vedúcou O2 predajne v Piešťanoch Monikou Šatanovou a riaditeľom korporátnej komunikácie O2 Reném Parákom.

 

Disqus Comments Loading...