O2 má už 1,6 milióna zákazníkov

Počet zákazníkov operátora O2 neprestal rásť ani v poslednom období. V apríli operátor v súvislosti so zverejnením hospodárskych výsledkov informoval, že k 31. marcu evidoval 1,58 milióna zákazníkov. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavovalo medziročný nárast o 13%, pričom od začiatku roka 2014 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 40 tisíc. Aktuálne však operátor informuje už o 1,6 mil. aktívnych zákazníkoch.

Kontinuálny rast zákazníckej bázy je pre nás obrovskou motiváciou. Môžeme celú našu 1,6 miliónovú zákaznícku komunitu ubezpečiť, že najdôležitejším prevádzkovým ukazovateľom pre nás je zákaznícka skúsenosť. Robíme všetko pre to, aby sme prinášali ľuďom služby, ktoré reálne potrebujú a môžu naplno využiť. Dôkazom je aj posledná služba, s ktorou naši zákazníci volajú, SMSkujú a dátujú v Česku za slovenské ceny. Ďakujeme preto za dôveru našim zákazníkom, ktorí sú pre nás vždy na prvom mieste,“ uviedol René Parák, riaditeľ korporátnej komunikácie O2.

O2 odštartoval komerčnú prevádzku na Slovensku 2. 2. 2007, pričom počas siedmich rokov existencie predstavil viacero kľúčových produktov. Zatiaľ poslednou novinkou z dielne operátora je zrušenie roamingových poplatkov v susednej Českej republike.

Zdroj: O2

Disqus Comments Loading...