Podľa Twitteru bola najviac zmieňovanou značkou na MWC 2018 Nokia

Od kúpi značky Nokia spoločnosťou HMD Global urobila firma za krátku dobu veľa výrazných krokov, ktoré by mali vrátiť populárnu fínsku značku do prvej ligy. Minuloročné modely na čele s Nokia 8 si našli obľubu u zákazníkov nielen kvôli výbave, ale aj poctivým aktualizáciám systému. Na veľtrhu MWC 208 v Barcelone teraz Nokia predstavila viacero noviniek a pozbierala viacero ocenení. Podľa CEO spoločnosti sa ocenenia vyšplhalo až na číslo 21. Ďalším ocenením môže byť aj to, že podľa štatistík Twitteru sa v súvislosti s MWC najviac spomínala práve značka Nokia.

Náš tip
MWC 2018: Čo priniesla výstava v Barcelone? | VIDEO

Pokiaľ niekto zadal na Twitteri hashtag #MWC, tak sa najčastejšie objavil v príspevku so značkou Nokia. Spoločnosť za to vďačí hlavne predstaveným novinkám Nokia 8 Sirrocco edition, Nokia 7 Plus, Nokia 1, Nokia 6 (2018) a Nokia 8110 4G phone. Na druhom mieste skončil Samsung, ktorého model Galaxy S9 bol hlavnou novinkou veľtrhu. Na treťom mieste sa objavil čínsky výrobca Huawei. Prvú päticu značiek uzatvárajú Google a Apple, ktorí ale na MWC 2018 žiaden hardware nepriniesli.

Disqus Comments Loading...