Influenceri budú zarábať viac. Novinka od Microsoftu však nepoteší každého

Zdroj: ChatGPT

Spoločnosť Microsoft si dala len pred pár dňami na americkom úrade USPTO zaregistrovať nový patent. Ten je zameraný hlavne na systém notifikácií, ktoré by teraz po novom mali prejsť zmenami. Tie by sa mali dotknúť najmä tých, ktorí majú aktívne publikum, informuje PhoneArena.

Väčšina z vás si už určite všimla, že pri sledovaní niektorých používateľov/kanálov, nie len na sociálnych médiách, máte možnosť zapnúť si upozornenia na ich príspevky. Táto možnosť je už pár rokov stará, no influenceri ju stále dookola spomínajú. Pýtate sa prečo? Pri prichádzajúcom upozornení na nový príspevok/video je väčšia šanca, že používateľ vôbec na obsah narazí.

Dlhodobým trendom je, že používatelia už na upozornenia toľko neklikajú. Aj toto sa snaží využiť Microsoft pri novom patente vo svoj prospech. Ten by sa zameriaval na to, s ktorým obsahom najviac používatelia interagujú. Práve ten by potom posúval viac dopredu, pričom ten nezaujímavý presne opačným smerom.

Nový patent by sa zatiaľ netýkal Instagramu

Po novom by nám tak prichádzali upozornenia na tie príspevky, s ktorých autormi najviac interagujeme a sledujeme. Odstránia sa tak z našich upozornení tie príspevky, ktoré by sme si vo väčšine prípadov aj tak nepozreli, no stále na ne máme zapnuté upozornenia. Toto môžu využiť práve influenceri, ktorých príspevky pri väčšom záujme fanúšikov bude systém posúvať dopredu a vyhadzovať ich viac na oči.

Môžeme očakávať návrat virálneho kontentu?

Metóda využíva systém bodovania nazývaný rAffinity, ktorý vyhodnocuje pravdepodobnosť interakcie tvorcu obsahu s upozornením na základe zapojenia divákov. Tento systém hodnotenia riadi odporúčania obsahu a pomáha tvorcom pochopiť, ktorý obsah získava najväčšiu pozornosť.

Problémom na teraz zostáva skutočnosť, že Microsoft vlastní len LinkedIn a Skype, pričom ostatné sociálne siete majú iných majiteľov. Na úspešnú implementáciu bude potrebovať nastaviť si spoluprácu s ostatnými veľkými hráčmi na trhu.

Náš tip
Na TikToku sa dalo zarobiť aj sledovaním videí. Teraz do toho zasiahla EÚ
Disqus Comments Loading...