HTC štartuje reklamnú kampaň “Change” za 1 miliardu dolárov. V hlavnej úlohe je Robert Downey Jr.

Spoločnosť HTC oznámila prostredníctvom tlačovej správy štart doposiaľ najambicióznejšej reklamnej kampane za obrovskú sumu 1 miliardu amerických dolárov, v ktorej naverbovala úspešného herca Roberta Downeyho Jr., známeho najmä z firmu Iron Man alebo Sherlock Holmes. Kampaň bude zameraná na myšlienku zmeny, čím pravdepodobne má na mysli HTC One a budúce produkty v príprave, akým je napríklad HTC One Max.

V júni sme vás informovali, že Robert Downey Jr. podpísal kontrakt s HTC na dva roky a to za sumu 12 miliónov dolárov, čím by sme ho mali vidieť v nasledujúcich reklamných spotoch, ako hlavnú postavu. Suma, ako vidíte poriadne narástla, no zároveň sa zmluva výrobcu s hercom predĺžila na 36 mesiacov, z pôvodných 24. V prvej fáze bude v kľúčových krajinách už vo štvrtok predstavená prvá reklama, kde Downey a jeho hereckí kolegovia budú premýšľať, čo znamená spojenie písmen “HTC” – “Humongous Tinfoil Catamaran”, “Hipster Troll Carwash”, “Hold This Cat” a ďalšie. Cieľom tohto spotu bude vyvolať komunikáciu medzi spotrebiteľmi. HTC verí, že renomovaní herci pomôžu zvýšiť predaj produktov z vlastnej dielne a vytvoriť tak vyšší obrat pre spoločnosť, aj napriek obrovskej sume, ktorú do toho investovala.

Náš tip
HTC najal Roberta Downeyho Jr. do reklamnej kampane za 12 mil. dolárov

Zdroj: engadget

Disqus Comments Loading...