MojAndroid

Podľa správy renomovaného portálu Bloomberg, spoločnosť HTC naverbovala známeho a úspešného herca Roberta Downeyho Jr. na dvojročnú celosvetovú marketingovú kampaň v hodnote približne 12 miliónov amerických dolárov. Downey nebude stvárňovať žiadnu z postáv obsadených v jeho najpopulárnejších filmoch akými sú Iron Man alebo Sherlock Holmes a podľa dohody bude mať konečné slovo v kreatívnych prvkoch. Kampaň by sa mala týkať  reklamných spotov v televízii, v tlači alebo reklamných billboardov. Rokovania nie sú verejné a informácie pochádzajú od dvojice ľudí oboznámených so situáciou.

HTC Robert Downey jr

Masívna reklamná kampaň má byť určená na posilnenie predaja vlajkovej lode a iných riešení v segmente mobilných zariadení, kde HTC stráca svoju pozíciu nielen v USA. Konkurenčný Samsung investuje do reklamy a marketingu približne 10 násobne väčšie množstvo finančných prostriedkov, čím získava obrovský náskok v predaji. Robert Downey Jr. by mohol pomôcť spoločnosti vybudovať lepšie postavenie u fanúšikov tejto značky. Hovorca HTC samozrejme poprel tieto informácie a uviedol, že spoločnosť “zatiaľ” nemá čo oznámiť ohľadom novej reklamnej kampane.

Zdroj: bloomberg

21.6.2013

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+