Google žiada netradičným spôsobom používateľov o pomoc so zlepšením Pixelov 2

Každý výrobca smart telefónov sa snaží o spätnú väzbu u svojich zákazníkov, aby mohol zlepšovať svoje produkty. Rovnako je tomu aj v spoločnosti Google. Tá ale u svojich Pixel smartfónov zvolila netradičnú cestu ako získať tzv. feedback od ich používateľov.

Náš tip
Google Pixel 2: Google to skrátka vie | VIDEOrecenzia

Google Pixel 2 a Google Pixel 2 XL okrem čistého Android OS priamo od výrobcu tento rok zabodovali aj značne vychvaľovanými fotoaparátmi. Tie v teste DxOMark dokonca obsadili prvé miesto. Nečudo, že sa mimo bežných používateľov stali denným nástrojom aj u známych svetových recenzentov. Práve jeden z nich menom Andrew Martonik z AndroidCentral.com si nedávno na svojom Google Pixel 2 XL všimol v nastaveniach telefónu popup okno, v ktorom sa ho telefón pýtal, či nechce pomôcť zo zlepšením Pixelu.

Samozrejme, mohol odmietnuť tlačidlom “No Thanks”, ale po súhlase nasledovali ďalšie otázky ako:

  • Ako ste spokojný s telefónom?
  • Kedy ste začala používať Pixel telefón?
  • Akú značku ste používal predtým?

Rovnaký prípad sa stal aj druhému redaktorovi na menšom Google Pixel 2. Stálo sa to aj vám? Považujete takýto druh feedbacku od výrobcu už za príliš vtieravý?

Zdroj: AndroidCentral

Disqus Comments Loading...