Garmin sa spojil s Disneym aby priviedol deti k cvičeniu

Garmin patrí medzi technologickými spoločnosťami k lídrom v oblasti fitness a smart náramkov. Len nedávno napríklad predstavil tri nové produkty v tomto segmente. Teraz prichádza s prekvapujúcim spojenectvom s filmovým štúdiom Disney, s ktorým chce bojovať proti obezite deti.

Nie je žiadna novinka, že spoločnosť Disney už niekoľko rokov nezastrešuje len vlastné filmy, produkty a značky, ale aj filmy z univerza Star Wars a komiksov Marvel. Garmin teraz predstavil špeciálnu edíciu svojho náramku Vivofit Jr. s tématikou Disney rozprávok, superhrdinov z Marvel univerza alebo Star Wars.

Pre menšie deti tu je Minnie Mouse band, pre väčšie Star Wars edícia (napr. s robotom BB-8 z filmu Star Wars: Sila sa prebúdza) alebo Avengers edícia (napr. s Kapitánom Amerika). Každý z tematických náramkov bude mať pridruženú aplikáciu, ktorá bude nútiť deti k pohybu (aspoň hodinu denne) rôznymi dobrodružnými úlohami z konkrétneho sveta.

S Minnie Mouse band budú musieť deti napríklad pripraviť narodeninovú party pre Mickey Mousa, Star Wars edícia bude deťom predkladať imaginárne dobrodružstva na planete Jakka a s Avengers edíciou budú zachraňovať New York pred Ultronom. Rodičia budú môcť taktiež monitorovať aktivitu svojich detí cez špeciálnu aplikáciu a posielať im upozornenia napríklad na to, že si majú urobiť domáce úlohy alebo umyť zuby. Vodeodolné náramky Vivofit Jr. s výdržou 1 rok sa budú predávať v dvoch detských veľkostiach za cenu 100 dolárov. Náhradný pásik vyjde na ďalších 30 dolárov.

zdroj: TechCrunch

Disqus Comments Loading...