Dead Trigger: ďalšia výborná hra od českých Madfinger Games, tentokrát so zombie!

České herné štúdio Madfinger Games vôbec nezaháľa. Po výbornej strieľačke Shadowgun a jej datadisku The Leftover, ktorý predstavili len prednedávnom, chystajú predstavenie ďalšej zaujímavej hry, tentokrát s tematikou zombie. Dead Trigger je FPS (First Person Shooter) hra, ktorá zachytáva príbeh našej planéty, ktorý sa odohráva v roku 2012. Zem postihla rýchlo sa prenášajúca infekcia, ktorá premenila takmer celé ľudstvo na chodiace mŕtvoly. Len pár ľudí ostalo zdravých a ich život závisí od množstva munície ktoré majú a od odhodlania, ktoré vynakladajú na zabíjanie znepriatelených zombie-kov.

Ako sme na to od Madfinger Games zvyknutí, táto hra príde na trh s krásnou, prepracovanou grafikou, ktorá je kompletne vytvorená pomocou herného enginu Unity3D a je kompletne prispôsobená hraniu na mobilných zariadeniach ako sú smartfóny a tablety. Tešiť sa môžu majitelia zariadení s Tegra 3 procesorom, ktorí si budú môcť stiahnuť graficky náročnejšiu verziu, ktorá ponúkne realistické súčasti sveta, ako napr. syčiacu paru, vlniacu sa vodu či prepracované svetelné efekty. Nižšie uvedené video poukazuje na rozdiely medzi Tegra 3 verziou a verziou pre ostatné zariadenia s OS Android.

Android hra Dead Trigger by mala byť dostupná už koncom tohto mesiaca. Objaviť by sa mala naraz v 3 obchodoch – Google Play Store, Nvidia TegraZone a AppStore (iOS). O cene a podporovaných zariadeniach sa tvorcovia nevyjadrili.  Pokiaľ sa chystáte na Electronic Entertainment Expo (E3), ktoré sa koná od zajtra do 7. júna v Los Angeles, budete si môcť vychutnať demo verziu tejto hry a naživo si ju zahrať. Nižšie nájdete vyjadrenia týkajúce sa tejto hry a jej predstavenia.

“Sme veľmi hrdí na to, že vám môžme predstaviť našu vôbec prvú FPS hru pre mobilné zariadenia. S využitím nových technológií k opätovnému zvýšeniu vizuálnej kvality, Dead Trigger predstavuje ďalší krok v našej produkcii. Zlepšili sme vizuálny zážitok z hrania vďaka novým animáciám, ktoré zachytávajú pohyb, vylepšeným herným charakterom a novým efektom. Nie je to však len otázka grafiky, veľmi tvrdo pracujeme aj na vylepšení herných mechanizmov.” Marek Rabas, CEO, Madfinger Games

“Madfinger Games sú našim skvelým partnerom. Majú mimoriadnu schopnosť dodávať vysoko-kvalitné, priam konzolovo-kvalitné hry pre mobilné zariadenia. Dead Trigger sľubuje, že bude vizuálne strhujúcou hrou a grafické vylepšenia, ktoré vytvorili pre zariadenia s Tegra 3 procesorom, budú vysoko zvyšovať herný zážitok ich majiteľov.” Ashu Rege, viceprezident, Game Content & Technology, NVIDIA. 

“Dead Trigger posúva hranice toho, čo vývojári dokážu pre smartfóny a tablety pomocou Unity3D vytvoriť. To, čo Madfinger Games vytvorili je úžasné a je to ukážkou toho, čo sa dá s našim výborným multi-platformovým herným enginom vytvoriť.” David Helgason, CEO, Unity Technologies

Vyššie sú uvedené voľné preklady týchto vyjadrení, na ďalšej strane nájdete kompletné znenie správy v angličtine.

Zdroj: Phandroid

MADFINGER Games Announces New Title For Mobile Devices DEAD TRIGGER

Powered by Unity and optimized for NVIDIA Tegra 3 mobile devices, DEAD TRIGGER showcases stunning graphics and immersive gameplay
Brno, Czech Republic – 1st June, 2012 – MADFINGER Games, creators of the blockbuster third-person shooter SHADOWGUN, today announced the beginning of a new game, DEAD TRIGGER – an action-packed first person zombie shooter. With DEAD TRIGGER, MADFINGER Games continues producing games with outstanding next-generation graphics and user-friendly gameplay on mobile devices.
MADFINGER Games remains faithful to mobile platforms – including smartphones and tablets – and has again created an amazing handheld experience, optimized for superb performance. Just as they did with SHADOWGUN, DEAD TRIGGER is offering gamers the same quality expected from console gaming systems. Optimized for the NVIDIA Tegra 3 quad-core mobile processor with its 4-PLUS-1 quad-core CPU architecture, MADFINGER Games was able to add ragdoll physics, volumetric fog, normal maps, specular lighting and realistic water; further enhancing the experience.
The main story of DEAD TRIGGER is set in the present – the year 2012 – but the world has collapsed and modern civilization is coming to its end. Billions of people have died from a strange infection and those who remain have turned into abominable beasts. There are just a few humans on the planet who survive, at least until they run out of ammo or figure out how to stop the beasts.
Authored with the Unity development platform, DEAD TRIGGER provides intuitive controls and stunning graphics with advanced lighting and post-process effects. The new MADFINGER Games title aspires to become one of the best looking and most entertaining zombie shooters on the market, combining graphically astonishing environments with intense first person action and a gradually revealing storyline.
DEAD TRIGGER is going to be released at the end of June 2012 on both Android and iOS and it will be featured on the NVIDIA TegraZone app – NVIDIA’s free app that showcases the best games optimized for the Tegra processor – and available on Google Play, as well as AppStore.
“We are very proud to announce our very first First-Person Shooter on mobile devices. By using new technologies to raise visual quality again, DEAD TRIGGER represents a further step in our production. We enhanced the visual experience by using motion captured animation, improved creation of characters or new shaders effects. But it‘s not only an issue of graphics, we are working very hard on gameplay mechanics as well,” said Marek Rabas, CEO of MADFINGER Games.
“MADFINGER Games has been a great partner of ours with their extraordinary ability to deliver high quality, console-quality gaming experiences for mobile devices,” said Ashu Rege, Vice President, Game Content & Technology at NVIDIA. “DEAD TRIGGER promises to be a visually stunning game and the graphical enhancements they are making, made possible by the Tegra 3 mobile processor, will heighten the experience for gamers on their Tegra 3 powered devices at launch.”
“DEAD TRIGGER pushes the boundaries of what developers have achieved with Unity on mobile and tablet devices”, said David Helgason, CEO of Unity Technologies, “What the team at Madfinger has achieved is wonderful, and demonstrates what you can create with our amazing cross-platform engine.”

 

Disqus Comments Loading...