Rada pre reklamu zamietla sťažnosť O2, reklama 4ky neporušuje etický kódex

Reklama, v ktorej mobilný operátor 4ka tvrdí, že ich kredit už viac neprepadne, nie je podľa Rady pre reklamu v rozpore s Etickým kódexom reklamnej praxe. Sťažnosť na konkurenčného operátora podal O2, ktorý konkrétne napadol tvrdenie v znení “Dobite a užívajte si kredit, ktorý už viac neprepadne“. Podľa neho malo ísť o klamlivú reklamu, čo sa však podľa správy Rady pre reklamu nepotvrdilo.

“Naši zákazníci si kredit dobíjajú a môžu ho využívať počas nasledujúcich 16 mesiacov. V prípade, ak si kredit nabijú, táto lehota sa vždy predlžuje na 16 mesiacov. Čerpať ho môže na jednotlivé služby počas celého trvania tejto doby. Zákazník môže zároveň využiť službu Prenos kreditu a preniesť kredit svojim známym úplne bezplatne. Po uplynutí 16-mesačnej lehoty je zákazník oprávnený požiadať nás o vrátenie kreditu, ktorý v rámci platnosti a účinnosti nevyčerpal a spoločnosť je povinná mu tento vrátiť. Tvrdenie, že dobitý kredit neprepadáva je teda pravdivé,” hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb Swanu Peter Helexa.

Zdroj: tlačová správa

Disqus Comments Loading...