Logitech sa mení na spoločnosť zameranú na dizajn

Spoločnosť Logitech poznáme najmä ako výrobcu periferiálnych zariadení k počítačom a neskôr aj k smartfónom a tabletom. Hlavným zámerom spoločnosti bolo vždy priniesť vysoko kvalitné produkty, ktoré vytŕčali z radu či už neštandardnou funkciou, alebo vysokou kvalitou bežných funkcií. Hoci toto poslanie si spoločnosť určite zachová aj naďalej, Logitech má odteraz novú tvár. Okrem nového loga prináša spoločnosť novú firemnú kultúru a zameranie najmä na dizajn a vzhľad produktov.

Ide tak o najväčšiu transformáciu v histórii spoločnosti. Na príprave tohto predstavenia pracovala spoločnosť od roku 2013, odkedy bola pripravovaná nová identita značky a celej spoločnosti. Najnovšími poznávacími znakmi produktov od Logitech by mali byť odvážne farby a jednoduchý, no atraktívny dizajn.

„Pri hľadaní novej tváre Logitech sme vytvorili produkty, pri ktorých sme sa snažili o spojenie vyspelých technológií s elegantným dizajnom, aby sme vám priniesli úžasné chvíle pri ich používaní,“ povedal Bracken Darrell, prezident a CEO spoločnosti Logitech. „Vybudovali sme team najlepších a najšpičkovejších dizajnérov, ktorý ako hlavný dizajnér vedie Alastair Curtis. Dizajn staviame do stredobodu všetkého, čo robíme. Náš prístup k dizajnu presahuje klasické definície.Dizajn je pre nás kombináciou pokročilej technológie, obchodnej stratégie a spotrebiteľských postrehov. Naše produkty urazili dlhú cestu, a teraz je na čase, aby sa dopredu posunula aj samotná značka.“

Súčasťou novej identity bude aj označenie Logi na niektorých modeloch spoločnosti. Pribudnúť by mali ale aj ďalšie zmeny a aj niekoľko prekvapení, ktoré budú odhaľované postupne. Isté ale je, že Logitech je naďalej úspešnou spoločnosťou a nebojí sa inovovať aj za cenu toho, že bude musieť opustiť staré hodnoty a prejsť na nové.

Zdroj: Tlačová správa

Disqus Comments Loading...