České O2 mení stratégiu, chce ponúkať zážitky a inšpirácie

Český operátor O2 prichádza s novou kampaňou a vynovenými predajňami. Zákazníkom chce v prvom rade poskytovať zážitky a emócie spojené s využitím nových technológií. Ukáže napríklad, ako si merať kalórie a športové výkony, nastaviť teplotu kúrenia na chate ešte pred svojim príchodom, alebo ako ostať v obraze o tom, kde sa nachádzajú vaši blízki. Celý koncept tejto stratégie sa nazýva Inspirace pro život.

Od polovice novembra predajne O2 v Prahe, v Liberci a v Mladej Boleslavi privítajú zákazníkov novým brandingom a netradičnými interaktívnymi panelmi. Ľuďom majú umožniť hravejší prístup a názorné predstavenie možností, ktoré im moderný život ponúka. Koncept je postavený na 16 životných situáciách a ich jednoduchom riešení, ktoré ukáže, ako nové technológie a služby vedia efektívne pomôcť a ušetriť  čas. Nechýba ani odporúčanie vhodných zariadení, aplikácií či služieb, ktoré poslúžia na tento účel. Novú kampaň má na starosti slovenská agentúra Elite Solutions po tom, čo v auguste tohto roku vyhrala tender spomedzi viacerých zúčastnených agentúr.

Každý z interaktívnych panelov demonštruje oblasť života ako Šport, Financie, Biznis, Komunikáciu, Dom a Domácu zábavu. Pre tieto panely navrhla agentúra aj ukážkové videá a špeciálne aplikácie, ktoré si môžu zákazníci vyskúšať. Naučia sa, ako si ľahko zmerať športové výkony či ovládať svoj dom na diaľku, ako sa pripojiť k online kamere zo svojho smartphonu, nestratiť svoje kontakty pri výmene telefónu a ďalšie šikovné rady. Všetky inšpirácie sú dostupné aj na novej webstránke www.o2.cz/inspirace. Nový koncept má predajne výrazne oživiť a vďaka panelom do nich zaviesť aj paperless systém. Predajcovia budú totiž k prezentácii používať už spomínané technické riešenia, stránku a tablety namiesto klasických brožúrok či manuálov.

Operátor sa touto zmenou snaží posunúť do role inšpirátora, keď okrem svojej bežnej ponuky služieb či mobilných zariadení sprostredkúva zákazníkom ďalšie možnosti využívania hardvéru, služieb a aplikácií. Cieľom kampane je ľudom ukázať skryté možnosti moderných technológií a ich jednoduché obsluhovanie.

Zdroj: tlačová správa

Disqus Comments Loading...