Všetci tí, ktorí majú v Telekome 24-mesačnú viazanosť, pocítia zvyšovanie cien za poskytované služby. Platí to pre nových, ale aj súčasných zákazníkov. Operátor to odôvodňuje infláciou. Pokiaľ má zákazník iba jednu službu, cena sa zvýši o 0,90 EUR. Pri dvoch službách bude zvýšenie o 1,20 EUR a pri troch o 1,80 EUR. Zmeny sa netýkajú zákazníkov, ktorí využívajú služby s 12-mesačnou viazanosťou alebo v plnej cene úplne bez viazanosti.
Opýtali sme sa aj ostatných operátorov
Na základe tohto zvyšovania cien ružového operátora sme rozoslali maily ostatným trom hráčom na slovenskom trhu. Chceli sme vedieť či aj ich zákazníci pocítia rastúcu infláciu a ceny sa taktiež zvýšia alebo zostanú rovnaké.
Orange
Orange ceny za svoje služby zvyšovať nebude. Zatiaľ zostávajú nezmenené a zákazníci sa teda vyšších poplatkov obávať nemusia.
Vyjadrenie spoločnosti Orange:
Orange už dávno nie je len mobilný operátor, na poskytovanie fixných služieb sa zameriavame už dlhodobo. Našim zákazníkom poskytujeme komplexné riešenia na zabezpečenie ich domácnosti v oblasti fixných služieb – poskytujeme vysokorýchlostný pevný internet aj televíziu.To, že to s fixnými službami myslíme vážne, potvrdzujú aj kroky, ktoré sme v tejto oblasti realizovali v nedávnej minulosti:
- V uplynulom roku sme predstavili najnovšie trendy v sektore, ktorý charakterizuje združovanie mobilných a fixných služieb. Prechod k vopred skombinovaným ponukám nám umožnil technologický vývoj, najmä v oblasti vysokorýchlostného pevného internetového pripojenia. Našim zákazníkom sme predstavili nový koncept ponúk – mobilné a fixné služby v jednom balíku, s ktorým získajú množstvo ďalších výhod.
- Posilnili sme svoju pozíciu v oblasti televízneho obsahu, keďže budeme minimálne tri najbližšie sezóny na Slovensku exkluzívne vysielať futbalovú Ligu majstrov. Spolu s ňou prinesieme ďalší exkluzívny športový obsah na novom športovom kanáli Orange Sport, ktorý štartuje už onedlho. Zároveň sa pripravujeme na spustenie satelitnej TV a ďalších inovatívnych spôsobov distribúcie televízneho obsahu.
Našou dlhodobou strategickou ambíciou je zabezpečiť domácnosti tými najkvalitnejšími a, samozrejme, výhodnými službami. Už dnes ponúkame zákazníkom rôzne zvýhodnenia a benefity, aby za svoj mesačný poplatok získali čo najväčšiu hodnotu a popri tom aj pozítívnu užívateľskú skúsenosť. Našimi aktivitami v tejto oblasti sledujeme našu strategiu, nie aktivity konkurencie. Ďalšie novinky v oblasti fixných služieb, ktorými chceme presvedčiť čo najviac zákazníkov, nenechajú na seba dlho čakať. Informovať o nich budeme, keď to bude aktuálne.
O2
Zvyšovanie cien Telekomu neovplyvní ceny modrého operátora. Tie zostávajú taktiež nezmenené.
Vyjadrenie spoločnosti O2:
“Ponúkame široké portfólio dobrých služieb, ktoré neustále zlepšujeme, pričom berieme do úvahy potreby našich zákazníkov. Okrem toho sú naše služby známe tým, že sú bez viazanosti.” uviedla Tereza Molnár, hovorkyňa O2 Slovakia.
Telekom bude o zmene cien priamo informovať aj svojich zákazníkov listami, e-mailom či SMS správami a keďže ide o podstatnú zmenu zmluvných podmienok, budú môcť zákazníci od svojej zmluvy odstúpiť do 31.7.2018, resp. do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny.
4ka
Štvorka sa vyjadrila stručne a jednoducho. Momentálne nad úpravou cien, prípadne ich zvyšovaním neuvažuje.