MojAndroid

Železničná spoločnosť Slovensko sa rozhodla pre spustenie aplikácie, ktorá bude slúžiť najmä ľuďom, ktorí často cestujú vlakom. Aplikácia s názvom “Ideme Vlakom” bude dostupná na stiahnutie už od 6. novembra, duálna prevádzka internetového obchodu bude však cestujúcim k dispozícii od 13. novembra.

Prečo sa rozhodli pre tento krok?

ZSSK mala dobrý dôvod na vývoj novej, modernej aplikácie. Zo štatistík jasne plynie, že za prvých deväť mesiacov aktuálneho roka bolo prostredníctvom internetu predaných takmer 4,5 milióna cestovných dokladov, čo v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka predstavuje neuveriteľný, takmer 50-percentný nárast. Zjednodušenie predaja cestovných dokladov je údajne jednou z priorít tejto spoločnosti, a tak chcú aj naďalej prinášať komfort svojim zákazníkom. ZSSK údajne plánuje spustiť aj nový, zrenovovaný internetový portál, čo ľudí, kupujúci lístky cez internet rozhodne poteší.

“Mobilná aplikácia s novým responzívnym predajným systémom sú len ďalšou zo skladačiek v modernizácii ZSSK, ktoré máme pre našich zákazníkov pripravené do budúcnosti. Pevne verím, že aplikácia, ktorú sme nazvali Ideme vlakom, spolu s novým internetovým predajom cestovných dokladov výrazným spôsobom zjednodušia online nákupný proces.” uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

Ako bude aplikácia vyzerať?

Samotná aplikácia bude ladená do príjemného Material dizajnu, ako môžete vidieť na screenshotoch nižšie. V aplikácii bude možné vybrať miesto, kde budete nastupovať, a miesto, na ktorom napokon vystúpite. Potom stačí už len zadať dátum, a aplikácia vám v priebehu niekoľkých sekúnd zistí, kedy ma vlak odchod z počiatočného miesta, a príchod na cieľové miesto. Pri samotnom kupovaní lístka si v prostredí zvolíte, akou triedou si želáte cestovať, a či si chcete zarezervovať miesto na sedenie. Pri samotnom zúčtovaní bude na koniec potrebné zadať e-mail, na ktorý vám bude cestovný doklad zaslaný.

22.10.2018
Zdroj: Tlačová správa
  • skoda9635

    Snáď bude ukazovať aj meškania keďže tie sú príliš časté pri vlakoch.

    • Lendo

      To je uz dnes standard pri zssk…

    • Dávid

      Som v beta teste a zatiaľ tam nič také nie je.

      • skoda9635

        Viem ale aj tak dík… na inej stránke som sa dočítal že táto funkcia príde neskôr.

  • Záhradný trpaslík

    Neveril som, že sa toho niekedy dožijem.

+