Ak ste majiteľom SIM karty Orange, mohli ste zaznamenať problémy s dátovým pripojením. Problém s internetom v mobile sme zaregistrovali aj my v redakcii a dostali sme aj tip od čitateľa. Načítavanie webových stránok je problematické a pomalé. Niekedy sa nenačítajú vôbec.

Riešením môže byť prepnutie do 2G siete, no to postačí len na pomalú komunikáciu napríklad cez Messenger, štandardné stránky vám pravdepodobne nenačíta. Operátor zatiaľ neinformoval o príčine ani termíne, kedy problém odstráni. FB stránka ani iné kanály nedostupnosť dátového pripojenia nespomínajú.
O vývoji situácie vás budeme informovať. Obrátili sme sa na Orange s otázkami, čakáme na odpovede.
Doplnené o vyjadrenie operátora:
“Registrovali sme výpadok mobilných dátových služieb, ktorý mal dopad na niektorých zákazníkov, najmä v oblasti západného Slovenska. Ako príčinu sme identifikovali systém, ktorý riadi používanie mobilných dát pre našich zákazníkov. Naše tímy začali okamžite pracovať na náprave, pričom služby by už mali byť dostupné, pomôcť môže reštartovať zariadenie. Za prípadné nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.”