O2 štartuje od 28. augusta nový dobíjací kanál, ktorý umožní zákazníkom mesačného programu dobíjať kredit na inej predplatenej karte. Dobitá suma bude následne zákazníkovi vyúčtovaná vo faktúre spolu s telekomunikačnými službami za predplatenú kartu. Zákazníci si zároveň budú môcť zvoliť z troch rôznych možností dobíjania, pričom dobíjať kredit budú môcť jednorazovo, pravidelne mesačne, alebo s nastavením stáleho kreditu
Zákazníci si budú môcť nastaviť služby jednorazového, pravidelného alebo stáleho kreditu prostredníctvom SMS, zákazníckej linky, priamo na predajni alebo prostredníctvom portálu Moje O2.
Jednorazové dobitie
Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie. Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu.
Pravidelné mesačné dobíjanie
Automatické dobitie kreditu v stanovený deň v mesiaci. Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie. Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu
Stály kredit
Automatické dobitie kreditu pri poklese kreditu pod hodnotu 1,5 €. Zákazník zadá telefónne číslo, ktoré má byť dobité a výšku sumy na dobitie. Po dobití kreditu bude na číslo predplatenej karty ako aj na číslo zákazníka odoslaná SMS s informáciou o navýšení kreditu
Minimálna výška dobitia je 6 € pre všetky tri spôsoby (jednorazové dobitie, pravidelné mesačné dobíjanie, stály kredit) Zákazník, ktorý uhradil menej ako 3 faktúry môže dobíjať do 12 € mesačne a tí, ktorí uhradili viac ako 3 faktúry, môžu dobíjať až do výšky 50 € mesačne