MojAndroid

Najpopulárnejšia služba pre zdieľanie a streamovanie videí YouTube, ktorá od roku 2006 patrí spoločnosti Google, od roku 2015 začala implementovať tzv. mobile, mobile, mobile stratégiu. Tá sa zameriava na väčšie využitie mobilných zariadení a zdá sa, že už začína prinášať prvé ovocie. Podľa februárovej štatistiky analytickej spoločnosti Statista na základe údajov spoločnosti Sandvine, tvorili prenosy v rámci mobilného Youtube až 37 % prenesených dát v mobilných internetových prenosoch.

V štatistike sú započítané len prenosy pomocou mobilných zariadení cez siete mobilných operátorov. Prenosy cez Wi-fi siete v rámci pevných sietí v štatistike nefigurujú. Druhé miesto v štatistike obsadila sociálna sieť Facebook s 8,4 %. Tá je nasledovaná komunikačnou službou Snapchat s 8,3 % a službou Instagram na zdieľanie fotografií 5,7 %. Klasické surfovanie po web stránkach cez internetový prehliadač má 4,6 % všetkých prenosov. Neznamená to, že by majitelia smartfónov trávili viac času sledovaním Youtube videí, len služba Youtube je kvôli veľkosti videí vo vysokom rozlíšení dátovo náročnejšou službou. Jej popularita je ale nepopierateľná.

Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
27.3.2019
Zdroj: KnowTechie

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+