Služba YouTube spoločnosti Google často mení dizajn a používateľské rozhranie svojich webových stránok a mobilnej aplikácie, aby ich používanie zjednodušila. Podľa portálu AndroidPolice však teraz testuje zmeny, ktoré nemusia byť prijaté pozitívne.
Testovaná zmena sa zatiaľ nestretla s nadšením
Služba YouTube nedávno zmenila grafické rozhranie svojho miniprehrávača v mobilnej aplikácii alebo predlžila časový limit krátkych videoklipov YouTube Shorts. Teraz spustila testovanie, ktoré zahŕňa skrytie počtu zobrazení a aj dátumov nahrania videí, ktoré sa zobrazia pri prvom načítaní domovskej stránky služby.
Test nie je výrazne rozšírený a spoločnosť Google nenapísala ani slovo o dôvodoch testovanej zmeny. Špekulácie však hovoria o snahe mať čistejšie používateľské rozhranie a pokuse prinútiť divákov kliknúť na obsah, ktorý ešte nie je virálny. V tom prípade síce dáva zmysel skrytie počtu zobrazení, ale zakrývanie dátumu nahrania je o niečo menej zmysluplné.
Mohlo by vás zaujímať:
- Honor predstavil systém MagicOS 9.0. Ktoré smartfóny ho dostanú?
- Orange Vianoce: bezplatné dáta, filmový obsah i atraktívne hardvérové dvojičky
- Aplikácia na poznámky Google Keep dostane významné vylepšenia
Dátum nahrania je totiž dôležitý hlavne pre ľudí, ktorí chcú aktuálny obsah. Samozrejme aj obsah, ktorý nemusí byť najnovší, môže byť v daný deň stále relevantný. Platí to však len pri určitých typoch videí. Ak by sa však malo YouTube riadiť reakciou používateľov na test, tak by malo upustiť od trvalej jeho implementácie. Veľmi málo z nich totiž podľa reakcií podporuje testovanú zmenu.
Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre.