MojAndroid

YouTube Music Premium Individual vyjde na 7,99 eur mesačne, no službu môžete využívať aj bezplatne. V takom prípade však musíte rátať s reklamami, ktoré sú súčasťou obsahu. Aktuálne to vyzerá tak, že pre používateľov bez predplatného pribudne ďalšia forma reklamy. Téme sa venoval portál AndroidAuthority.

V bezplatnej verzii sa dnes zobrazujú reklamy po prehratí viacerých skladieb. Objavia sa zvyčajne priamo na obrazovke práve prehrávanej hudby, kde bežne vidíte obal albumu. Reklama je označená štítkom sponzorované, zobrazuje počítadlo reklám, aj časovač. Počas prehrávania reklamného spotu sa indikátor priebehu skladby zafarbí na žlto a ovládacie tlačidlá nefungujú, kým reklama neskončí.

 

Testovanie bannerových reklám v prehrávači

Zdá sa, že Google testuje nový typ reklamy. Niektorí používatelia na webe Reddit.com informovali, že už videli banner medzi obalom albumu a ovládacími prvkami prehrávania. Banner zobrazuje obrázok inzerenta, krátky popis, štítok sponzorované a webovú adresu. Na pravej strane je rozbaľovacia šípka a tlačidlo kúpiť teraz. Na rozdiel od doterajších video alebo audio reklám tieto bannery nepozastavujú hudbu ani neobmedzujú ovládanie prehrávača. Hoci sú menej rušivé ako prerušované reklamy, pre veľa ľudí pôjde o ďalšiu nepríjemnosť navyše.ciara

Mohlo byt vás zaujímať:

ciara

Nový banner zatiaľ nie je dostupný pre všetkých

Výhodou je, že tento nový typ reklamy ešte zatiaľ nevidia všetci používatelia. Nie je jasné, v akom rozsahu YouTube Music tento test skúša a či sa bannery objavia napokon u každého. Na Slovensku sme zatiaľ bannery v aplikácii nezaregistrovali.

Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre

Náš tip
Top fotoaplikácie od Android výrobcov: ktorá ponúka najlepší zážitok z fotenia?

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+