Xiaomi sa konečne rozhodlo vyriešiť problém so senzorom priblíženia, ktorý používateľov trápi už od série Redmi Note 9. Čínsky výrobca spustil dotazník pre používateľov vybraných zariadení, prostredníctvom ktorého môžu problém nahlásiť, informuje portál PiunikaWeb.
Problém postihol takmer každé nedávno vydané zariadenie, vrátane modelov Redmi Note 10 Pro, Poco F3 a Poco X3 Pro. Počas testovania Redmi Note 10 Pro sme menšie problémy so senzorom zaznamenali aj my.
Dotknutí používatelia tvrdia, že sa displej zariadenia vypína, aj keď by nemal, napríklad počas prebiehajúcich WhatsApp hovorov alebo pri počúvaní zvukových poznámok. Naopak, v niektorých prípadoch, kedy by sa mal vypnúť, tak neurobí, napríklad počas telefonovania.
Vyplnením dotazníka pomôžete urýchliť proces riešenia problému
Xiaomi verejne potvrdilo, že o probléme vie, no doposiaľ nevydalo aktualizáciu, ktorá by ho odstránila. Teraz však spoločnosť zverejnila dotazník, pomocou ktorého sa snaží získať viac informácii o probléme.
Dotazník je určený pre majiteľov nasledujúcich zariadení:
- Mi 10T
- Mi 10T Pro
- Mi 10T Lite
- Mi 10i
- Mi Note 10 Lite
- Redmi Note 10
- Redmi Note 10 Pro
- Redmi Note 10 Pro Max
Ak vlastníte jedno z vyššie uvedených zariadení a problém so senzorom priblíženia postihol aj vás, vyplnením dotazníka pomôžete vývojárom Xiaomi identifikovať príčinu problému, vďaka čomu ho budú schopní vyriešiť rýchlejšie.