MojAndroid

Xiaomi sa konečne rozhodlo vyriešiť problém so senzorom priblíženia, ktorý používateľov trápi už od série Redmi Note 9. Čínsky výrobca spustil dotazník pre používateľov vybraných zariadení, prostredníctvom ktorého môžu problém nahlásiť, informuje portál PiunikaWeb.

Problém postihol takmer každé nedávno vydané zariadenie, vrátane modelov Redmi Note 10 Pro, Poco F3 a Poco X3 Pro. Počas testovania Redmi Note 10 Pro sme menšie problémy so senzorom zaznamenali aj my.

Dotknutí používatelia tvrdia, že sa displej zariadenia vypína, aj keď by nemal, napríklad počas prebiehajúcich WhatsApp hovorov alebo pri počúvaní zvukových poznámok. Naopak, v niektorých prípadoch, kedy by sa mal vypnúť, tak neurobí, napríklad počas telefonovania.

Vyplnením dotazníka pomôžete urýchliť proces riešenia problému

Xiaomi verejne potvrdilo, že o probléme vie, no doposiaľ nevydalo aktualizáciu, ktorá by ho odstránila. Teraz však spoločnosť zverejnila dotazník, pomocou ktorého sa snaží získať viac informácii o probléme.

Dotazník je určený pre majiteľov nasledujúcich zariadení:

  • Mi 10T
  • Mi 10T Pro
  • Mi 10T Lite
  • Mi 10i
  • Mi Note 10 Lite
  • Redmi Note 10
  • Redmi Note 10 Pro
  • Redmi Note 10 Pro Max
Xiaomi Mi 10T Pro 5G
Xiaomi Mi 10T Pro 5G | Foto: Redakcia



Ak vlastníte jedno z vyššie uvedených zariadení a problém so senzorom priblíženia postihol aj vás, vyplnením dotazníka pomôžete vývojárom Xiaomi identifikovať príčinu problému, vďaka čomu ho budú schopní vyriešiť rýchlejšie.

Náš tip
Aký bude mať vplyv na batériu 200 W nabíjanie Hypercharge od Xiaomi?

14.6.2021

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+