Displej

Displej Xiaomi Mi Max ponúka veľkú 6,44″ uhlopriečku, dobrú obrazovú kvalitu a rozlíšenie na úrovni 1920 x 1080 pixelov. To je síce v dnešnom svete QHD displejov už trochu zastaralé, no na bežné činnosti to stále postačuje. Zobrazenie je dostatočne jemné a problémy nebudete mať ani s čítaním menšieho textu. Pozorovacie uhly sú výborné, čitateľnosťou na priamom slnku však displej nijako nevyniká a je skôr priemerom triedy. Nastavenia tiež umožňujú zmenu kontrastu a vyváženia bielej farby, no a k dispozícii je aj funkcia prebudenia dvojitým poklepaním na displej.  Z ďalších funkcií musíme spomenúť aj špeciálny mód pre čítanie, ktorý vo večerných hodinách šetrí oči zmenou farieb.

Výkon a pamäť

Xiaomi Mi Max nie je najvýkonnejším zariadením na trhu, čo nám bolo jasné už pri prvom pohľade na jeho špecifikácie. 6-jadrový Snapdragon 650 však poskytuje dostatok výkonu pre väčšinu úkonov, ktoré by ste s týmto zariadením mohli robiť. Bez akýchkoľvek problémov a zaváhaní zvláda bežné činnosti ako prehliadanie webových stránok, hranie hier, prehrávanie Full HD videí, pričom pomerne uspokojivo si dokáže poradiť aj s niektorými 4K titulmi. Reakcie operačného systému Android doplneného o nadstavbu MIUI sú rýchle, pričom bez zaváhania je aj prepínanie medzi aplikáciami z multitaskingového menu. To všetko aj vďaka dostatočne veľkej pamäti RAM, ktorá mala v nami testovanom modeli kapacitu 3 GB. Ako si Xiaomi Mi Max počínal v benchmarkoch, môžete vidieť nižšie.

Interná pamäť zariadenia má kapacitu 32 GB, pričom výrobca z nich pre používateľa ponecháva niečo cez 24 GB. Je to dostatok pre prácu aj zábavu, ak by vám to ale bolo málo, tak môžete využiť rozšírenie prostredníctvom pamäťových kariet microSD. Podporované sú ale aj externé disky, ktoré pripojíte cez redukciu k microUSB portu, prípadne využijete niektorý z hybridných flash diskov, ktoré sú dnes čoraz viac rozšírené a dajú sa bežné kúpiť v obchodoch.

18.7.2016