Používatelia smart hodiniek so systémom Wear OS sa podľa portálu AndroidAuthority tento týždeň stretli s nepríjemným problémom. Aplikácia WhatsApp, ktorá umožňuje priamo zo zápästia čítať a odosielať správy v rámci rovnomennej služby, im prestala náhle fungovať. Aké je riešenie tohto problému?
Problém sa prejavil bez ohľadu na verziu systému
Po otvorení aplikácia používateľom tento týždeň začala objavovať správa, že verzia aplikácie je „zastaraná“ a vyžaduje aktualizáciu, hoci väčšina používateľov mala nainštalovanú najnovšiu dostupnú verziu. Problém sa dotkol rôznych značiek hodiniek, vrátane populárnych modelov Samsung a OnePlus, a to naprieč viacerými verziami systému Wear OS – od verzie 3.5 až po novšiu Wear OS 6.

Na diskusných fórach, ako je sociálna sieť Reddit, sa rýchlo objavili desiatky príspevkov, v ktorých používatelia opisovali rovnaké ťažkosti. Niektorí uvádzali, že síce dokážu odpovedať na prichádzajúce správy cez notifikácie, no samotnú aplikáciu nebolo možné otvoriť ani dokončiť proces prihlásenia. Niekoľko používateľov medzitým našlo dočasné riešenia.
Mohlo by vás tiež zaujímať:
- Samsung Galaxy XR headset sa ukazuje na prvých renderoch aj so špecifikáciami
- Google Wear OS 6 prichádza na všetky hodinky Pixel Watch: Toto sú nové funkcie
- Google a Mercedes ukázali, ako bude fungovať Gemini v automobiloch
Napríklad pripojenie sa do beta programu WhatsAppu cez Google Play alebo úplné odinštalovanie a opätovnú inštaláciu aplikácie, pričom hodinky museli byť pripojené na Wi-Fi. Tieto kroky však pomohli len niektorým. Skutočné riešenie prišlo až s novou aktualizáciou, ktorú WhatsApp včera vydal. Po jej nainštalovaní aplikácia opäť funguje bez problémov, takže pokiaľ používate WhatsApp na hodinkách s Wear OS, tak si ho čo najskôr aktualizujte.
Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre.
