Zákazníci operátora O2 sa sťažujú na nefunkčnosť siete. Problémy sú údajne na celom území Slovenska. Ako prvý o situácii informoval portál živé.aktuality.sk.
O problémoch s hovormi nás informujú aj naši čitatelia. Údajne sa nevedia nikam dovolať a to isté platí aj v opačnom prípade.
Pocítili ste aj vy problém so sieťou O2?
Vjyadrenie O2:
“Vzhľadom na mimoriadnu situáciu na Slovensku vidíme aj my zvýšenú prevádzku v našich sieťach spôsobenú jednak zvýšenou prácou z domu a využívania konferenčných hovorov a pracovnej komunikácie, zrejme aj nárastom súkromných hovorov, ale najmä preťaženosťou krízovej linky 0800 221 234, čo má dopad na funkčnosť sietí všetkých operátorov. Prevádzka v sieti sa takto približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku, akým je napríklad Silvester. Vzhľadom na to neustále posilujeme kapacity siete a apelujeme na opatrenia pre krízovú linku, pomáhajúce zvládaniu náporu volajúcich. Nemôžeme však vylúčiť ojedinelé krátkodobé problémy s dovolateľnosťou alebo stabilitou hovorov, ktoré však priebežne riešime. Prosíme v takýchto prípadoch o trpezlivosť.”
Tereza Molnár, hovorkyňa O2.