Fotoaparát: Jemný nadpriemer

Nie je žiadnym tajomstvom, že odolné telefóny nepatria medzi tie najlepšie fotomobily. Inak tomu nie je ani pri smartfóne Ulefone Armor 2, ktorý ponúka 16 MPx hlavný fotoaparát s clonou f/2.0. Ten za ideálnych svetelných podmienok produkuje vcelku vydarené snímky. Tie sú pomerne ostré a disponujú dostatočným množstvom detailov. Na druhú stranu však farby nie sú veľmi realistické, keďže sú poriadne saturované. Najväčšou slabinou fotoaparátu je však dynamický rozsah. Ten je totiž poriadne slabý, čo sa prejavuje najmä pri makro záberoch.

Ničím nevynikajú ani HDR snímky, ktoré sú len jemne zosvetlenou verziou klasických fotografií. Zábery vytvorené za horších svetelných podmienok alebo tmy k tomuto všetkému pridávajú aj miernu dávku digitálneho šumu. Hoci teda fotoaparát tohto telefónu nepatrí ani z ďaleka k tým najlepším, na základné zachytenie sveta vôkol vás vám jednoznačne postačí.

Postačí vám aj pri nahrávaní videa, ktoré možno zaznamenávať najviac vo FullHD rozlíšení pri snímkovej frekvencii 30 fps. Samotné video je pomerne kvalitné a pýši sa najmä stabilným obrazom a vcelku rýchlym preostrovaním. Opäť sú ale prítomné neduhy v podobe presaturovaných farieb a nedostačného dynamického rozsahu.

Konektivita: Pripojenie bez problémov

Čipsety od spoločnosti MediaTek často disponujú jedným závažným problémom. Zväčša totiž nedokážu dobre zamerať GPS signál. Pri smartfóne Ulefone Armor 2 ale, našťastie, tento problém nie je prítomný. Zameranie súradníc je presné a funguje pomerne spoľahlivo. Bez problémov sa pripojíte aj na mobilnú 4G sieť, pričom tak môžete urobiť pomocou dvojice SIM kariet. Telefón totiž obsahuje dva plnohodnotné sloty na SIM karty a jeden na microSD kartu.

Príjem mobilného signálu je ukážkový, čo sa dá tvrdiť aj o kvalite hovoru. Výrobca zvládol aj integráciu bezdrôtového Wi-Fi pripojenia, ktoré funguje presne tak, ako má. Okrem toho sa dostalo aj na Bluetooth vo verzii 4.1, NFC čip, barometer, kompas či gyroskop.

2.8.2018