Konferencia aj tento jún prinesie hneď v dvoch sálach program pre odborníkov z oblasti marketingu a médií, nové trendy v oblasti komunikácie, výsledky prieskumov prezentovaných exkluzívne pre účastníkov a zaujímavé prípadové štúdie úspešných kampaní, vrátane prezentácie finalistov TREND Kampaň roka.
Strategy Hall
Program sa zameria na trendy v marketingu, kreatívnu reklamnú komunikáciu a prípadové štúdie.
- Brand vs. produkt – ako budovať značku v čase, keď ľudí zaujíma iba cena a kvalita?
- Ako má vyzerať efektívny B2B marketingový projekt?
- Hyperlokálny produkt – ako budovať malú značku s ešte menším rozpočtom
- Riskantná reklama – oplatí sa zahrávať s ohňom v reklamnej komunikácii?
- TREND Kampaň roka 2015
Internet Hall
Program zameraný na marketingové stratégie v digitálnom prostredí, online kreatívu a online marketingové nástroje
- Fofola – 10 lekcií z multichannel kampane, ktorá ovládla TV aj internet
- Efektívne mediálne plánovanie na internete
- Ako hovoriť o zápachu z úst tak, aby vás ľudia milovali?
Konferencia sa koná dňa 11. jún v hoteli NH Gate One, Bratislava. Program je priebežne aktualizovaný na www.trendkonferencie.sk. Viac info nájdete na konferencie.etrend.sk.
Portál MojAndroid.sk je mediálny partner konferencie.