TikTok už očividne neslúži len na zdieľanie tanečných videí, ale používatelia sa sociálnu sieť snažia využiť na niečo skutočne pozitívne. Cez platformu vyhľadávajú kariérne poradenstvo a niektoré firmy na nej dokonca zverejnili pracovné ponuky, informuje portál Gizchina.
23-ročná používateľka minulý rok využila TikTok pri hľadaní práce. Tvorcovia videí jej pri hľadaní práce veľmi pomohli, naučili ju množstvo praktických zručností, ako napríklad používať program Canva a ďalšie grafické nástroje na vytváranie životopisov, čo povedať na pohovore atď.
Niektoré firmy experimentujú s hľadaním zamestnancov na TikToku
Podľa TikToku si čoraz viac firiem hľadá zamestnancov pomocou tejto sociálnej siete. Minulý rok známa televízna sieť HBO dostala cez TikTok 300 žiadostí o letnú stáž prostredníctvom hastagu #HBOMaxsummerintern.
Spoločnosť Hollister zas na TikToku pomocou hastagu #HCoHireMe hľadá mladé a inšpiratívne talenty, ktoré značke dodajú nový život prostredníctvom zábavných videí a obrázkov.
TikTok má viac ako 600 miliónov aktívnych používateľov mesačne a väčšina z nich pravdepodobne nechce, aby sa zo sociálnej siete stal pracovný portál. Spoločnosť preto nedovolí, aby platforma stratila svoje pôvodné zameranie. Dá však priestor aj korporáciám a používateľom, ktorí si cez ňu hľadajú prácu. Taktiež dúfa, že pomôže viac používateľom naučiť sa nové vedomosti a získať nové zručnosti.