Sociálna sieť Threads, ktorá vychádza z populárnejšieho Instagramu, pridáva podľa portálu Neowin nové funkcie vrátane plánovania príspevkov. Zároveň však podľa portálu TheVerge začína zavadzať reklamy, čo asi používatelia neprivítajú práve s nadšením.
Pribudnú tri nové funkcie
Plánovanie príspevkov ocenia najmä tí používatelia, pre ktorých sú sociálne siete prácou. Väčšinou tvoria profesionálny obsah, ktorý chcú mať zverejnený v presný čas a často aj naplánovať zverejnenie viacerých príspevkov na celý nasledujúci týždeň. V rámci sekcie Insights pribudnú podľa Adam Mosseriho (šéf Instagramu a Threads) aj metriky pri individuálnych príspevkoch. Zobrazia napríklad demografické údaje o používateľoch, ktorí si zobrazovali váš obsah.

Pribudne aj nástroj pre kreatívnu úpravu príspevkov formou označenia – Markup. Používatelia budú môcť použiť zvýrazňovač napríklad na označenie kľúčových myšlienok príspevku. Všetky tieto nové funkcie budú spočiatku dostupné iba v pár vybraných krajinách, ale neskôr by sa mali rozšíriť aj do ďalších regiónov vrátane Slovenska.
Mohlo by vás zaujímať:
- 4ka: medzi najpredávanejšie smartfóny patria aj repasované modely
- Nothing konečne niečo chystá. Skúste z obrázkov uhádnuť čo
- Samsung Galaxy S25 Ultra prináša ako prvý ochranné sklo Gorilla Armor 2. Čo to znamená?
Trochu negatívnejšou správou je, že spoločnosť Meta, ktorá sociálnu sieť Threads vlastní, začína zavádzať reklamy. Zatiaľ len v testovacom režime s menšími skupinami používateľov a iba v niektorých regiónoch. V rámci testovania sú reklamy viditeľné len v reakciách pri rozkríknutí príspevku a majú označenie ako reklama. Dá sa predpokladať, že nebude trvať dlho a reklamy sa stanú bežnou súčasťou Threads, keďže pre spoločnosť Meta sú primárnym zdrojom príjmov.
Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre.