MojAndroid

Dnešný VIDEOblog poteší nie len ľudí zaujímajúcich sa o aplikácie, ale aj fanúšikov parádnych áut. Okrem aplikácie pre Tesla Model S 85 sme si totiž vyskúšali aj samotnú Teslu. Kolega Ondrej vám v nasledujúcom videu zhrnie tie najdôležitejšie momenty z nášho „teslovania“ :) Aplikácia vám pomôže Teslu spravovať i nadiaľku a poskytne vám viacero informácií o vašom elektromobile. Môžete si skontrolovať dojazd, vyklimatizovať si auto či skontrolovať polohu zaparkovaného vozidla.

Verzia: 3.3.4-343
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 3.3.4-343
Aktuálna cena: Zdarma

Náš tip
 Fotogaléria: Tesla Model S 85 nafotená Samsungom Galaxy S7 

Svoje dojmy vám Ondrej v ešte väčšom rozsahu prinesie v priebehu týždňa, zatiaľ si teda vychutnajte pohľad na Teslu vo VIDEOblogu:

Prihláste sa na odber nášho YouTube kanálu MojAndroid.sk

Ďakujeme spoločnosti Business Lease za zapožičanie Tesla Model S.

MojAndroid.sk spustil nový portál o elektromobiloch a hybridoch – www.eAutoPortal.sk
  • newton

    220 Voltova zastrcka….uz davno nie vazena redakcia ;)
    230 je standard, povolena odchylka +/- 10 % (t.j. Un=230 V, U=207 – 253 V)

    • Dano3266

      to vedia len elektrikári ;) pre bežných ľudí to ešte veľmi dlho bude 220

      • newton

        to by malo teda platit aj to, ze pre mnoho ludi je v meste stale 60 kmh a nie 50 a predsa tomu tak nie je, otazka je preco

        • Dano3266

          to nemôžeš porovnávať

          • newton

            preco nie? elektrinu pouziva omnoho viac ludi ako pouziva auta (resp. ovlada dopravne predpisy, tych je naozaj menej ako soferov)
            a hlavne ked na mnohych miestach je stitkom oznacene napatie v zasuvke aby to bolo na ociach kdezto maximalna rychlost v obci je dana znackou takze ani len tu znacku s cislom 50 nie je vidno

            • Dano3266

              Keď sa zmenilo napätie z 220 na 230 tak si nemusel nič meniť ani prispôsobovať, vŕtačka, mixér a ostatné spotrebiče z doby cccp stále fungujú na rovnakej zásuvke či je tam 220 alebo 230 takže bežným ľuďom je to uprdele či je tam o 10 viac alebo menej, ale rýchlosť v obci zo 60 na 50 už dôležitá je pre každého vodiča a každý sa jej musí prispôsobiť ak nechce riskovať pokutu. Proste si dal zlý príklad nič viac :)

              • newton

                faktom je, ze ak nieco prejde na vyssie napatie tak sa prud znizi, cize pre zariadenie pozitivny stav, pri rychlosti to je opacne.
                netvrdim ze to je najlepsi/dokonaly/identicky priklad ale da sa na nom poukazat na vela veci.

    • OBAG

      pre bežného človeka dovolené odchýlky sú dosť neznáma vec. Hlavné je, že ak sa do zásuvky niečo strčí, že to „beží“. Takže žiadne písmenká tu nemusíš vyťahovať :)

      • newton

        nehovorim o odchylkach, tie boli spomenute len na doplnenie rozsahu okamzitych hodnot napatia podla normy, hovorim o nominalnom napati co je nemenne cislo.

        a s tym ze strcim a ide to je diskutabilne…ist pojde mozno aj pri 190 V ale s polovicnou (ak nie mensou) zivotnostou

        • OBAG

          Dobre nebudem sa hádať, chcem žiť v pokoji a mieri :-D máš pravdu urobili tam chybu ale či je až tak podstatná to už riešiť nebudem :-)

  • MK

    Nie s 60kWh batériou ale s 85kWh batériou kedže to je Model S 85

    • Je to so 60 kWh batériou, pretože má dojazd „iba“ 370 km. 85 kWh batéria má dojazd 510 km.

      • MK

        Určite neexituje Tesla model S 85 s 60kWh batériou znížený dojazd mohol byť spôsobený opotrebovaním batérií ale určite nebola vyrobená s 60kWh batérou. Keď toto auto testovali v touchIT mala 85kWh.

+