MojAndroid

Dnešný VIDEOblog poteší nie len ľudí zaujímajúcich sa o aplikácie, ale aj fanúšikov parádnych áut. Okrem aplikácie pre Tesla Model S 85 sme si totiž vyskúšali aj samotnú Teslu. Kolega Ondrej vám v nasledujúcom videu zhrnie tie najdôležitejšie momenty z nášho “teslovania” :) Aplikácia vám pomôže Teslu spravovať i nadiaľku a poskytne vám viacero informácií o vašom elektromobile. Môžete si skontrolovať dojazd, vyklimatizovať si auto či skontrolovať polohu zaparkovaného vozidla.

Verzia: 3.3.4-343
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 3.3.4-343
Aktuálna cena: Zdarma

Náš tip
 Fotogaléria: Tesla Model S 85 nafotená Samsungom Galaxy S7 

Svoje dojmy vám Ondrej v ešte väčšom rozsahu prinesie v priebehu týždňa, zatiaľ si teda vychutnajte pohľad na Teslu vo VIDEOblogu:

Prihláste sa na odber nášho YouTube kanálu MojAndroid.sk

Ďakujeme spoločnosti Business Lease za zapožičanie Tesla Model S.

MojAndroid.sk spustil nový portál o elektromobiloch a hybridoch – www.eAutoPortal.sk

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

13 odpovedí na “VIDEOblog: Vyskúšali sme Tesla Model S 85 s aplikáciou”

          • preco nie? elektrinu pouziva omnoho viac ludi ako pouziva auta (resp. ovlada dopravne predpisy, tych je naozaj menej ako soferov)
            a hlavne ked na mnohych miestach je stitkom oznacene napatie v zasuvke aby to bolo na ociach kdezto maximalna rychlost v obci je dana znackou takze ani len tu znacku s cislom 50 nie je vidno

            • Keď sa zmenilo napätie z 220 na 230 tak si nemusel nič meniť ani prispôsobovať, vŕtačka, mixér a ostatné spotrebiče z doby cccp stále fungujú na rovnakej zásuvke či je tam 220 alebo 230 takže bežným ľuďom je to uprdele či je tam o 10 viac alebo menej, ale rýchlosť v obci zo 60 na 50 už dôležitá je pre každého vodiča a každý sa jej musí prispôsobiť ak nechce riskovať pokutu. Proste si dal zlý príklad nič viac :)

              • faktom je, ze ak nieco prejde na vyssie napatie tak sa prud znizi, cize pre zariadenie pozitivny stav, pri rychlosti to je opacne.
                netvrdim ze to je najlepsi/dokonaly/identicky priklad ale da sa na nom poukazat na vela veci.

      • nehovorim o odchylkach, tie boli spomenute len na doplnenie rozsahu okamzitych hodnot napatia podla normy, hovorim o nominalnom napati co je nemenne cislo.

        a s tym ze strcim a ide to je diskutabilne…ist pojde mozno aj pri 190 V ale s polovicnou (ak nie mensou) zivotnostou

Pridaj komentár

+