MojAndroid

Počet aktívnych zákazníkov Tesco mobile vzrástol za posledný rok o pätinu na vyše 250-tisíc! Dynamický rast na vysoko konkurenčnom trhu je výsledkom noviniek v produktovom portfóliu, oceňovanej marketingovej komunikácie i vysokej spokojnosti samotných zákazníkov.

„V Tesco mobile veríme v užitočnosť a výhodnosť – preto do nového roka vstupujeme s vytrvalým odhodlaním prinášať tie služby, ktoré budú pre našich zákazníkov užitočné, zrozumiteľné a za dobrú cenu. Chceme tiež ďalej rozvíjať potenciál rýchleho 4G internetu a ponúknuť novinky v obsluhe zákazníka. Aj to je dôvod, prečo sme dlhodobo najodporúčanejším operátorom na trhu predplatených kariet1,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Prieskum: vysoká úroveň spokojnosti zákazníkov

Vysokú mieru spokojnosti zákazníkov dosahuje Tesco mobile tým, že už od svojho vzniku prináša inovatívne služby s neočakávane vysokou úrovňou starostlivosti – či už to bola cenová revolúcia s volaniami za 1 cent na čísla Tesco mobile v roku 2011 alebo dvojnásobok kreditu pri každom dobití v roku 2013. Vlani priniesol operátor na trh ďalšiu novinku – predplatenú SIM kartu Bodka, s ktorou zákazníci môžu volať a SMS-kovať iba za 3,9 centa bez podmienok a obmedzení, s ktorými sa majitelia predplatených kariet stretávajú u konkurencie. Oproti ostatným predplateným kartám tak môžu ľudia ročne ušetriť až desiatky eur a užívať si k tomu kvalitnú sieť a 24-hodinovú starostlivosť o zákazníka.

70% populácie surfuje v 4G sieti

Navyše, zákazníci Tesco mobile môžu surfovať v najrýchlejšej 4G LTE sieti, a to bez akýchkoľvek príplatkov. Vďaka tomu môže už 70 % populácie sťahovať dáta priemerne až päťnásobne vyššou rýchlosťou než v bežnej 3G sieti. Deň surfovania pritom stojí len 39 centov.

Nová SIM karta Bodka je dostupná nielen v predajniach Tesco po celom Slovensku, ale aj v e-shope na webovej stránke www.tescomobile.sk. Zákazník si ju tak môže pohodlne z domu objednať, aktivovať aj dobiť kredit. Doručenie SIM karty je navyše úplne zadarmo!

Služby značkového operátora môžu ľudia konzultovať aj s kvalifikovanými predajcami v 22 Tesco mobile prevádzkach v predajniach Tesco či osloviť kontaktné centrum, ktoré je k dispozícii 24 hodín sedem dní v týždni.

Náš tip
NAJlepší mobilný operátor roka 2016: Hlasujte, ktorý operátor je podľa vás najlepší

Zdroj: TS

26.1.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+