MojAndroid

Operátor Telekom nezažil zrovna najpodarenejší koniec minulého pracovného týždňa, keď v piatok zažil obrovský výpadok svojich služieb. Prakticky od rána do neskoršieho poobedia fungovala sieť sporadicky a iba pre niektorých používateľov, pričom najväčšmi boli ovplyvnené volania. Telekom medzi časom chybu odstránil a teraz kompenzuje nedostupnosť svojich služieb.

Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre Slovensko, potešil zákazníkov:

„Radi by sme vám oznámili, že po piatkovom výpadku je naša sieť stabilná a všetky naše systémy bežia naplno. Počas posledných dní a najmä počas víkendu sme venovali obrovské množstvo úsilia na zabezpečenie čo najlepšej funkcionality – výpadok bol úspešne diagnostikovaný a odstránený.

Počas posledných dní sme monitorovali výkon sietí, aby sme skontrolovali plný výkon našej prevádzky. V piatkovej finálnej aktualizácii sme dali zákazníkom sľub, že to nenecháme len tak.

Chceme ho dodržať, a preto dáme tento piatok 17.5.2019 v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali. Tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky. Ešte raz ďakujem všetkým za pochopenie a verím, že nám zachováte svoju priazeň.“

Neobmedzené volania, SMS a dáta tak budú môcť čerpať všetky zákazníci Telekomu už tento piatok. Operátor nám potvrdil, že volania a SMS môžu zákazníci neobmedzene posielať do všetkých sietí. Akcia sa nevťahuje iba na audiotextové čísla.

14.5.2019
Zdroj: Telekom
  • Devilkin

    Čo na to zákazníci ktorý kvôli výpadku nedostali emaily, nedovolali sa im klientti a ušiel im zisk? Potešia sa najmä tí, ktorý tie volania, sms aj dáta v paušáloch majú zadarmo.
    Ak Telekom nevedel 1 deň poskytovať služby, tak nemá právo za tento deň účtovať poplatky – t.z. zníženie fakturovanej sumy. Okrem toho ak nechce riskovať stratu zákazníkov, mal to to riešiť min. 5-10% zľavou za celé mesačné fakturačné obdobie.

    • Peter Kmec

      A z akého dôvodu? Dole v zmluve máš na 100% malými písmenkami napísané, že takéto veci sa môžu stať a operátor za ne nenesie žiadnu zodpovednosť. Zmluvu si podpísal a podpisom si vyjadril súhlas s týmito podmienkami. Takže z právneho hľadiska ti Telekom nedlží vôbec, ale vôbec nič!
      Z morálneho hľadiska sa Telekom ospravedlnil a už to by stačilo. To, že dáva niečo zadarmo je len jeho dobrá vôľa (široká využiteľnosť tohto „daru“ je však diskutovateľná)…

      Každopádne, výpadok bol spôsobený chybou techniky. Takéto veci sa skrátka stávajú, technika (elektronika) sa skrátka sem-tam pokazí. Bohužiaľ, to len ľudia nevedia pochopiť.
      Koniec koncov, 90% sťažujúcich sa ľudí (nehovorím, že je to Váš prípad) sa sťažuje len preto, lebo sa nemohli prihlásiť „Fejsbúúčik“, alebo nemohli „postnúť supr-čupr videjko na Instáč“…

      • Devilkin

        Z akého dôvodu? – Zo slušnosti k zákazníkovi. Aha? Viem slušnosť sa v dnešnej dobe nenosí :D
        Koniec koncov, mohlo by mi to byť jedno – nie som zákazníkom Telkomu, ale napriek tomu nedovolal som sa klientovi, ktorý je zákazníkom Telekomu a prišiel som o zakázku. O výpadku služieb som nevedel, kým mi iný klient nezavolal, že im nejdú emaily. Takže Telekom poškodil nielen svojich zákazníkov, ale aj zákazníkov konkurenčných operátorov.

      • Martin Sagan

        A aký zmysel má ten ich darček, keď mám neobmedzené volania, sms a mms a v podstate aj dáta?

    • huhu

      ak mas taky zisk, ktory si chces narokovat, lebo su to stovky eur, mas mat ako spravny podnikatel zalozny plan B. Predplatena karta ta takmer nic nestoji a internet za 5eur mesacne nie je naklad, ked si podnikatel.. zeano..

      • Devilkin

        Nie nejdem si nič nárokovať, vyjadril som iba svoj názor, že tento spôsob odškodnenia je prinajmenšom úsmevný.

+