Po mimoriadne úspešnej spolupráci s Petrom Saganom v roku 2015 sa Telekom rozhodol v partnerstve s najlepším slovenským cyklistom pokračovať. Telekom sa stal partnerom najlepšieho slovenského cyklistu Petra Sagana vo februári 2015. Pripravil špeciálny web www.s4gan.sk a kampaň s ústredným textovým motívom S4GAN na podporu najrýchlejšej 4G siete. Spoločnosť takisto na jeden týždeň nahradila svoju korporátnu farbu zelenou v súvislosti so získaním vzácneho zeleného dresu na Tour de France. Na najprestížnejšie preteky vypravila špeciálny fanbus s fanúšikmi, ktorí neušli pozornosti svetových médií. Telekom v lete pre fanúšikov pripravil aj stretnutie s Petrom Saganom na Magio pláži, ktoré bolo spojené s autogramiádou.
„Pre Petra Sagana aj Telekom sa uplynulý rok niesol v znamení rýchlosti a dosahovania nových mét. Zatiaľ čo Peter zaznamenal viaceré svetové úspechy na cyklistických pretekoch, Telekomu sa okrem iného podarilo výrazne rozšíriť a zrýchliť svoju 4G sieť. S pokrytím prevyšujúcim 75 % populácie a rýchlosťami mobilného pripojenia do 300 Mb/s sme si upevnili pozíciu trhového lídra, ktorú chceme potvrdiť aj v roku 2016. Veríme, že rovnako Peter má ďalšie úspechy pred sebou a že bude naďalej tým najlepším zosobnením rýchlosti, kvality a líderstva pre nás a našu 4G sieť,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu.
Kampaň S4GAN v roku 2015 patrila k najsilnejším a najpáčivejším v oblasti telekomunikačného segmentu. V prieskume GfK až 80% opýtaných uviedlo, že danú kampaň videlo a zároveň sa im páči. Online obsah s Petrom Saganom sa na oficiálnych kanáloch Telekomu tešil neobvyklej pozornosti a jeho videá mali spolu vyše milióna zhliadnutí a viac ako 50-tisíc lajkov a zdieľaní. Kampaň vytvárala pútavý obsah a zároveň presne komunikovala najrýchlejšiu 4G sieť Telekomu, čím naplnila svoje ciele.
Zdroj: tlačová správa