Telekom rozširuje možnosti platby mobilným telefónom, svojim zákazníkom prináša možnosť platiť u vybraných partnerov mobilom bez použitia platobnej karty jednoducho z kreditu, alebo v mesačnej faktúre za služby mobilnej siete. Ako takáto transakcia prebieha?
- Na stránke obchodníka, u ktorého zákazník nakupuje produkt alebo službu, zvolí mobilnú platbu cez operátora Slovak Telekom.
- Následne je presmerovaný na platobnú bránu príslušného partnera, kde sa mu pre kontrolu zobrazia detaily platby.
- Pre dokončenie platby vyplní svoje telefónne číslo v sieti Telekom a stlačí tlačidlo pre zaslanie jednorazového hesla prostredníctvom SMS
- Stisnutím tlačidla “pokračovať” dokončí platbu a bude presmerovaný späť na internetové stránky obchodníka.
- O úspešnej realizácii platby bude informovaný v okne prehliadača a zároveň dostane potvrdzujúci email od daného obchodníka
Zákazníkom s paušálom príslušnú čiastku za digitálny obsah či službu operátor vyúčtuje v mesačnej faktúre za služby mobilnej siete. Zákazníkom s predplateným kreditom odpočíta príslušnú čiastku za digitálny obsah či službu z kreditu. Jednotlivé platby je možné realizovať do výšky 30 eur, za jeden kalendárny mesiac je možné uskutočniť platby do maximálnej výšky 100 eur. Používanie služby je automaticky sprístupnené všetkým zákazníkom a nevyžaduje žiadnu registráciu alebo aktiváciu.
V úvodnej fáze je možné uhrádzať produkty a služby u partnera Mopay, ktorý zabezpečuje predovšetkým predaj kreditov do rôznych online hier, ako napríklad World of Tanks či Gameforge. Prostredníctvom Mopay je tiež možné uhrádzať obsah v rámci sociálnej siete Badoo. Telekom bude postupne pridávať platby u ďalších partnerov.
Zdroj: Telekom