MojAndroid

Spoločnosť Telekom dnes na tlačovej konferencii predstavila dve nové služby, ktoré potešia najmä tých používateľov, ktorí chcú mať nové zariadenie čo najskôr. Služba Mobil každý rok umožní zákazníkom zobrať si nové zariadenie už po 12 mesiacoch viazanosti s tým, že v prípade záujmu môže zákazník predať svoje zariadenie operátorovi za výhodnú cenu.

Telekom talcovka

Služba je určená pre všetkých zákazníkov paušálov Happy, ktorí si môžu prísť po prvom roku viazanosti zobrať nový telefón. Za ten zaplatia jednorázový poplatok, ktorý sa odvíja od troch parametrov:

  • úroveň súčasného paušálu Happy (prípadne nového, pričom zmena je možná vždy iba na vyšší paušál)
  • typu nového telefónu
  • zostávajúca doba do konca aktuálneho paušálu

Službu nie je potrebné dopredu si aktivovať a ani za ňu platiť žiadne ďalšie poplatky. Jednoducho každý zákazník s minimálne ročným paušálom Happy môže prísť od 1. marca do ktoréhokoľvek Telekom centra, kde požiada o výpočet sumy, ktorú bude musieť za službu zaplatiť. Uvedie, o aký telefón a aký paušál má záujem. V tomto momente si môže vybrať prechod na vyšší paušál Happy, no prechod na nižší paušál možný nie je. Do úvahy sa zoberie ešte doba do konca aktuálnej viazanosti a vypočíta sa výsledná suma.

Snímka obrazovky 2016-02-26 o 11.35.57

Tu má zákazník niekoľko možností. Buď službu odmietne, alebo sa rozhodne ju prijať. Potom môže na mieste zaplatiť jednorázový poplatok, no ak chce, môže využiť doplnkovú službu odkúpenia starého telefónu. To znamená, že po roku používania môžu zákazníci priniesť operátorovi svoje súčasné zariadenie, ktoré od neho operátor odkúpi. O túto sumu bude následne znížený poplatok za službu Mobil každý rok. Ak bude suma za odkúpený telefón vyššia ako poplatok za službu Mobil každý rok, rozdiel bude vyplatený v hotovosti zákazníkovi v Telekom centre.

Od spustenia služby bude fungovať aj webová stránka telekom.sk/mobilkazdyrok, kde si budú môcť zákazníci vypočítať cenu služby. Pri výkupe telefónu bude cena zariadenia určená podľa opotrebenia a funkcionality, pričom do úvahy sa bude brať približne tucet kritérií, ktoré si jednoducho vedia skontrolovať zákazníci aj na vyššie spomínanej stránke. Telekom pritom garantuje zákazníkom, že telefón prejde certifikovaným čistením a nebudú sa musieť obávať úniku citlivých informácií pri zlom vymazaní vnútornej pamäte. Balenie telefónu pritom nie je podmienkou, no prítomnosť nabíjačky je jedným z kritérií pri výpočte ceny zariadenia.

Celý proces by tak mal zjednodušiť predaj starého a prechod na nové zariadenie, čo zákazníci určite ocenia. Výsledná suma za službu Mobil každý rok bude pre každého zákazníka individuálna, a to sa týka aj sumy pri odkúpení starého zariadenia. Služba odkúpenia mobilu je pritom doplnkom k službe Mobil každý rok a nie je možné ju využívať samostatne.

26.2.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+