MojAndroid

Telekom od 3. decembra spúšťa nové zákaznícke diskusné fórum pod názvom Telekom fórum. Určené je pre tých, ktorí vedia poradiť a tiež tých, ktorí radu potrebujú. Zákazníci si tak môžu vzájomne pomáhať a vymieňať si skúsenosti.

Používatelia služieb alebo zariadení sa môžu podeliť o svoje rady alebo triky s tými menej skúsenými. Poradiť môžu napríklad v oblasti nastavenia telefónov, tabletov, routerov, rôznych služieb mobilnej alebo pevnej siete, ale tiež aplikácií. Na základe vlastných skúsenosti a vedomostí môžu odporučiť najvhodnejšiu službu pre konkrétny účel. V prehľadnom a logicky členenom prostredí fóra sa zákazníci budú môcť rýchlo nielen zorientovať v technických otázkach, získať rôzne informácie a postrehy týkajúce sa služieb a hardvéru a nájsť riešenia a odpovede na svoje otázky priamo od ostatných zákazníkov. Ako uvádza operátor, fórum nie je určené pre prijímanie podnetov alebo reklamácií.

Telekom fórum bude v prvej fáze dostupné v testovacej prevádzke. Používateľom ponúkne štandardné funkcie, ako napríklad pridávanie a komentovanie príspevkov, hlasovanie za príspevky a pod. Pre možnosť pridávať príspevky a komentáre do fóra je potrebná registrácia. Využívanie služieb Telekomu však nie je podmienkou registrácie. Zákazníci Telekomu, ktorí už majú aktívny účet v rámci sekcie Môj Telekom, budú pre prístup do fóra môcť využiť svoje existujúce prihlasovacie údaje. Tí, ktorí ešte nemajú aktívny účet na Môj Telekom, získajú po registrácii do Telekom fóra automaticky aj prístup do sekcie Môj Telekom.

Telekom fórum je verejné – prezerať si jeho obsah bez možnosti ho vytvárať môžu aj neprihlásení a neregistrovaní používatelia.

Zdroj: tlačová správa Telekom

3.12.2014
  • ..alebo na telekom spolocne nadavat :)

    •  coroner

      ved na to je automatizovany operator – ak nam chcete vynadat stlacte stvorku :)

+