MojAndroid
Spoločnosť Taxify prichádza na Slovensko s vopred stanovenou cenou jázd - od pondelka 24. septembra môžu používatelia aplikácie vidieť presnú cenu svojho cestovného ešte pred samotnou objednávkou. Doteraz mohli zákazníci vidieť pomerne presný odhad cestovného v aplikácii. Spoločnosť Taxify sa rozhodla postúpiť ešte o krok vpred k vyššej ochrane spotrebiteľa a prispôsobuje aplikáciu očakávaniam používateľov v 21. storočí.
Výhodou novej funkcie je, že po vopred stanovenej cene jazdy sa cena počas jazdy už absolútne nezmení. Samozrejme v prípade, ak cestujúci počas jazdy zmení cieľ, prepočíta sa tiež výsledná suma.

Zákazníci na Slovensku mohli dlhodobo vidieť v aplikácii Taxify pomerne presný odhad ceny za jazdu. Rozhodli sme sa postúpiť o krok vpred a upravíme aplikáciu tak, aby cestujúci vedeli dokonca presnú cenu ešte pred objednávkou. Chceme opäť o niečo viac posunúť ochranu spotrebiteľa a prispôsobiť aplikáciu očakávaniam užívateľov v 21. storočí. Vopred stanovená cena zbaví pasažierov akejkoľvek neistoty v procese a ešte lepšie ich ochrání pred akýmikoľvek prekvapeniami.

 Roman Sysel, country manager Taxify pre Českú republiku a Slovensko.

Cena jazdy bude stanovená kombináciou očakávaného času, vzdialenosti jazdy, aktuálneho stavu miestnej premávky a aktuálneho dopytu po jazde. V prípade, že bude dopyt vysoký, zákazníkovi sa zaktualizuje cena cestovného ešte pred objednávkou. Aplikáciu Taxify si môžete bezplatne stiahnuť z obchodu Google Play.
Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Náš tip
Taxify sa vyhol osudu aký mal Uber. Môže ďalej fungovať na Slovensku
25.9.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Jedna odpoveď na “Služba Taxify prináša vo svojej aplikácii vopred stanovenú cenu jázd”

  1. Taxify urobilo krok zlym smerom. Na zaklade ktorej navigacie (Gmaps, Waze) prednastavenej v aplikaci Taxify budu pocitane km? Vodic si totiz vybera ktoru navigaciu si vyberie az po nastupeni zakaznika do vozidla.
    Zaroven ak sa vodic pomyli a neodboci z akehokolvek dovodu, tak bude sam doplacat na navyse najazdene km.
    Navigacia podla premavky prehodnocuje ci je lepsie pouzit obchvat, alebo niektoru z moznych ciest. To sa moze stat aj medzi objednavkou a zacatim jazdy.
    Zakaznik bezne chce vyzdvihnut svojich priatelov smerom k cielu, co znamena ze by musel najskor nahodit adresu prveho, potom druheho ci dalsieho kolegu a potom az ciel. Co znamena ze pridete na isty cas o moznost dostat dalsiu objednavku kedze stratite casovu dlzku nastaveneho ciela. Pripadne dostanete objednavku daleko od ciela a zakaznik vam to pre dlhe trvanie zrusi.
    A este vela dalsich nevyhod pre vodica kedy pride o svoje aj tak uz biedne peniaze.
    24% pre Taxify je prilis vela a to este vodic plati obrovsku sumu na socialne a tiez zdravotne a samozrejme dan ci dalsie vydavky co mu neda ani 5 eur na hodinu za rizikove povolanie a nicenie si vlastneho auta !!!

Pridaj komentár

+