MojAndroid

Tatra banka ako jedná z najväčších a najstarších bánk na Slovensku si vždy kládla ako nutnosť bezpečnosť pri využívaní finančných služieb jej klientmi. Klientom preto odporúča, aby zvýšili pozornosť pri poskytovaní osobných a identifikačných údajov. Tatra banka nikdy od klientov nežiada overenie ich citlivých údajov prostredníctvom e-mailovej alebo telefonickej komunikácie.

Tatra banka zaznamenala nárast podvodného konania nazývaného phishing. Ide o podozrivú e-mailovú komunikáciu, ktorej cieľom je získať citlivé údaje klientov. Podvodný e-mail vzbudzuje dojem, že odosielateľom je Tatra banka. Obsahuje odkaz na podvodnú stránku a pod rôznymi zámienkami požaduje od klientov zadanie osobných a identifikačných údajov (meno, priezvisko, telefónne číslo, PID a heslo do Internet bankingu, číslo platobnej karty a CVV kód atď.).

Ako rozpoznáte podvodnú stránku:

  • v adresnom poli prehliadača chýba označenie https
  • nezobrazuje sa zelený alebo žltý zámoček
  • stránka je graficky nedokonalá, pôsobí ako zle načítaná, obsahuje gramatické chyby
  • názov podvodného webu je odlišný od oficiálneho názvu banky

Na e-mail neodpovedajte ani neklikajte na jeho prílohy alebo linky. V podobných prípadoch čo najskôr kontaktujte banku cez DIALOG Live na telefónnom čísle 0800 001 100.

21.5.2018
Zdroj: Tatra banka

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+